Ja dat is wel chil, ze hebben hoop meegemaakt dus is wel chil dat ze gaan trouwen _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4
Zondag 24 mei in Israel afl. 4.23 & 4.24
Woensadag 27 !!! Mei op SKY 1. FOX zend deze 2 niet uit!
Idd, Sara komt in prison, The General ook, als hij hoort dat Sara in prison zit (allebei in Miami Dade prison) zet hij een beloning van 100.000 dollar op het hoofd van Sara!!!
Ik denk als sara in de gevangenis zit dat ze gretchen tegenkomt.
En dan wil gretchen (net als T-bag in seizoen 1)
Mee met de ontsnapping. anders gaat ze sara verraden.
Waar heb jij je info vandaan micha ? _________________
OK ik vind het allemaal maar vaag.
Dat ze micheal dood in scene hebben gezet zou nog kunnen. Maar je ziet dat de general de stoel krijgt. Dus die is wel echt dood.
zou het niet relax vinden als ze nu 2 afleveringen gaan maken die zich "zogenaamd" voor de laatste aflevering plaats vinden.
zou de serie niet te goede komen ook al zijn er mensen die nog wel met verschillende vragen zitten
OK ik vind het allemaal maar vaag.
Dat ze micheal dood in scene hebben gezet zou nog kunnen. Maar je ziet dat de general de stoel krijgt. Dus die is wel echt dood.
zou het niet relax vinden als ze nu 2 afleveringen gaan maken die zich "zogenaamd" voor de laatste aflevering plaats vinden.
zou de serie niet te goede komen ook al zijn er mensen die nog wel met verschillende vragen zitten
Zogenaamd? Ze spelen zich gewoon inderdaad af VOOR de 4 jaar vooruit blik, dat heet gewoon een flashforward en word vaak gebruikt in series, om dingen te verklappen maar waar je totaal geen idee van heb hoe het is gekomen, bijvoorbeeld sara's ontsnapping.. _________________ Meest gehaatte forum member.
Michael is sowieso dood.. waarom zouden ze anders naar z'n graf lopen..
wat wel raar is is dat de datum op z'n graf niet klopt.. _________________ Theodore 'T-Bag' Bagwell: You and me and a dark hole. Just like old times, Pretty, you first.
Ja, ik heb dat ook even nagezocht en dat klopt idd niet, weer een foutje _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4
ik heb net een beetje gezocht op wat site's waaner hun prison break the finel online zatte, en ik heb hier een site die het vandaag al online zet (24 mei).
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile