zoals de titel verluidt zou ik graag even jullie mening willen hebben over de toekomst van prison break in seizoen 1 eindigt men met de ontsnapping uit de gevangenis in seizoen 2 zijn ze in panama geraakt en is linc vrijgesproken en het meerendeel van The Company uitgeschakeld wat zou er nog allemaal gebeuren in seizoen 3 hoe zou het eindigen dat vraag ik mij af en mss heeft iemand van jullie daar wel een idee van
nee joh, Kellerman is geliquideerd. ik denk wel dat bill kim nog leeft, het enige dat mij echt nieuwsgierig maakt, is hoe het verder gaat met michael en sarah _________________ Michael: I Want You To Do Something For Me...
Sarah: What?
Michael: Wait For Me...
Je ziet nog steeds mensen die denken dat Kellerman nog leeft.. De company heeft hem gewoon doodgeschoten (in het busje, zie seizoen 2) omdat hij een belastende getuigenis aflegde...
Het zou ook niet de geloofwaardigheid van de serie in stand houden denk ik.... hoewel al deze gebeurtenissen niet echt realistisch zijn, heb je toch het gevoel dat het allemaal zou kunnen..... _________________ Everything, everywhere , it fits together...
De acteur die Kman speelt heeft een rol in een andere serie gekregen. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
hij heeft het van de hekke toch al begrepe ma ik snap nie hoe ze tot daar gaan gerake want er zijn overal schutters ze gerake geen mijl ver :s mja en kheb ergens ook het gevoel da ze zulle ontdekke da sucre een kameraad van michael is _________________
ik hoop dat t-bag afgemaakt word:P ook al is dat niet leuk voor de serie want hij is toch wel een gangmaker.. ik denk dat linc en die susan ofzo wat krijgen die van de company dat zei overloopt ofzo.. en ik denk dat michael samen met wistler luchero en tbag onstapt mss zit mahone er ook bij maakt denk het niet. Bellick blijft lekker zitten;) _________________
I am just linc, linc the sink XD
kheb op een stukje van aflevering 5 gezien dat die andere zwarte die altijd bij lechero is kweet de naam dus nie maar da is zijn broer en in dit stukje zag je hem prate me zijn vriendin en die probeert hem aan te spore om lechero te vermoorde zodat hij alle macht gaat krijge want lechero begint toch al oud te worde zei ze dusja kweet het niet kzal de link zo wel posten _________________
Bedankt voor de info, alleen liever niet dubbelposten.
gebruik de edit knop rechts boven in. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik blijf iedere keer wel denken dat Lechero omkomt ergens bij een gevecht doodgeschoten/stoken ,en michael zal alter wel van Linc te horen krijgen dat Sara dood is. T-Bagg blijft wel leven denk , Mahone en Bellick overleven eht niet denk
ja daarmee is het wel goed afgelopen, zit nu lekker by zn fam. _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.