in belgie hebben ze aan t eind van ieder schooljaar volgens mij examens misschien vandaar _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Haha, maak je je er nu al zorgen over :p? _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
examens al weer voorbij al de hele week wuahaha nu al vakantie vieren haha Succes iedereen trouwens _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
IK BEN GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD zo das wel duidelijk ? haha _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
beetje laat,,,maar ik weet wat jullie moesten doorstaan kwa stress..etc. ...daarom bij deze VAN HARTE GEFELICITEERD MET HET BEHALEN VAN JULLIE DILPLOMA!! allemaal examenfeest gehad?? :p _________________