Ik vind het ook wel een leuk idee van die meer series idd anders is je fantasie zo snel op he als het alleen om pb gaat xD..nja..bij mij dan _________________
bij mij ook idd... wel leuk dat t ook andere series mogen zijn dus k ga wel eens wat schrijven als ik zin en tijd heb _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Oei oei ik ga dan ook snel iets posten ben ik bang. De wereld is waarschijnlijk nog niet klaar voor Lariekoekjes krankzinnige fanfics. _________________ Ik word agressief als ik niet NU onmiddellijk mijn dagelijkse shot Prison Hotties krijg toegediend...
hoezo loezzy? maak er 12+ van dan kunnen de meeste meelezen whaha anders zet je er toch gwoon een warning bij..to hot to handle..ofzo _________________
Leeftijd: 108
Eline! en ik hebben iets bedacht
Het gaat over de omgekeerde prison wereld
Ik post morgen een klein stuk van het script. en dan ook nog een foto erbij. Maaaaar ik heb figuranten nodig !
Als ik morgen een stuk script heb gepost en de bedoelding van de omgekeerde prison wereld, heb ik figuranten nodig
Naja iig jullie zien ons geniaal plan morgen wel _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
in iedergeval.. gaan we een vrouwelijke PB spelen
Dus iedereen in serie dii man is word vrouw
en andersom natuurlijk
( vandaar omgekeerde prison )
we hebben de titel al bedacht.
Prison Break New Generation.
Figuranten gevraagd!
Kim is Michael Scofield (dat wordt: Kim Scofield)
Ik ben Lincoln Burrows (dat wordt: Eline Burrows)
kommmm maar
Denk eraan; alles is omgedraait ! _________________
Ik sarah _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design