Op dit moment: You know my name van Chris Cornell.
Ik heb niet echt een "mooiste nummer allertijden", maar Bohemian Rhapsody van Queen komt er dicht bij in de buurt... _________________
favo nummer allertijden: Crazy in love van Beyonce ft. JayZ (zit een verhaal achter)
favo nummer dit moment: all good things van nelly furtado _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Mooiste nummer allertijden: Michael Jackson - Stranger in Moscow
Mooiste nummer op dit moment: Al good things - Nelly Fortado. _________________ Michael: "If I surrender now, I’ll lose everything I love."
ook die van nelly furtado - all good things, take that - patience en ik vind dat nieuwe nummer van the pussy cat dollz ook wel leuk; wait a minute _________________
op dit moment: James Morrison - The Pieces Don't Fit Anymore
allertijde: Christina Aguilera - Dirrty _________________ Valentino Rossi WorldChampion 2008!
Laatst aangepast door XtinaSealRossi46 op wo feb 14, 2007 7:46 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Man, er zijn zoveel nummers waar ik van hou. Op het moment dingen van Daniël Lohues, Iron Maiden, INXS...
En allertijden? Het wisselt bij mij steeds. Er is altijd wel ergens een beter nummer! _________________ Ik word agressief als ik niet NU onmiddellijk mijn dagelijkse shot Prison Hotties krijg toegediend...
Daniel Lohues, is dat niet de zanger van Skik? _________________ *Probeert de komende 13 weken zonder Prison Break door te brengen*
Michael: Let's go.
Dit moment: Petey Pablo-Show me the money/ Jaymen - ooh la lishious
Aller tijden: *kraakkkk* *denkkk* James Blunt - wisemen/ Outlandish - Aicha/De macarena!!! _________________
op dit moment het nieuwe liedje van Nickelback.weet niet hoe het nummer heet maar het is een ontzettend mooi nummer!
en mijn favo nummer allertijde is toch wel Angels van Robbie Williams!! _________________
op dit moment het nieuwe liedje van Nickelback.weet niet hoe het nummer heet maar het is een ontzettend mooi nummer!
en mijn favo nummer allertijde is toch wel Angels van Robbie Williams!!
angels is ook mooi ja,,
nickelback - if everyone cared..
die is mooi ja,,
Ezzie schreef:
Nu Grace Kelly van Mika. Zo heerlijk vrolijk!
Lollipop van Mika is ook erg leuk,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Nelly furtado - in god's hands
Gwen stefani - 4 in the morning maar het wisselt by my vaak _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.