Wie is jouw favoriete personage?, Ik heb niet iedereen ertussen gezet, omdat die niet zo'n hele grote rol hebben, en er kunnen niet zoveel keuzes bij. Ik heb gestemd op t-bag
Ja, maar ik vond hem >wordt een spoiler in zwarte tekst> wel heel zenuwpezerig in de nieuwe afleveringen waar hij zo'n kaartje wil kopen volgens mij voor de trein.
Laatst aangepast door Agnesje op wo sep 20, 2006 5:53 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
beduidend en zeker Kellerman, alleen kwa stemmen doe ik maar Haywire, al is ieder karakter op zijn of haar beurt weer goed uitgewerkt... _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ik vind m wel lekker doortrapt en in seizoen 1 lekker onvoorspelbaar, vooral zijn uitspraken zijn grappig zoals: If you keep talking like that I gonna have to put a bullet in your head, of zoals in s2e4 over a pinch of crack in zn taart, te grappig gewoon _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ckr john.. ik vind dat hij ze rol egt heel goed speelt! hoewel scofield het ook erg goed doet! maarjah dr kan dr maar 1 de beste zijn.. _________________ keep your friends close but your enemies closer '' John Abruzzi ''
Luitjes, en sucre dan hij is toch ook wel gaaf niet?
ik vind trouwens dat Lincoln goed speelt, vooral als die angstig
op de stoel zit.. _________________ what do we do now?
-we run!