Welke sporten kijk je graag op TV of beoefen je zelf misschien wel? Ik volg sowieso eigenlijk wel veel sporten, maar ik volg toch het meeste:
*schaatsen
*voetbal
*wielrennen
*veldrijden
*tennis
Daarnaast volg ik veel evenementen ook wel, zoals bijvoorbeeld de Dakar-rally _________________ *Probeert de komende 13 weken zonder Prison Break door te brengen*
Michael: Let's go.
Hmm. Ik kijk niet zo veel naar sport op TV. Maar als ik iets volg dan is het meestal paardensport. Al volg ik dat ook niet echt, kijk het alleen als ik toevallig voorbij zap. _________________
Laatst aangepast door Linc.x op zo jan 28, 2007 1:49 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
heb zelf beoefend:
Kungfu
Brazilliaans jijtsu
Escrima
Paardrijden
Turnen
Breakdance
Hardlopen
Kickboksen (een paar lessen)
Fitness (ook ff)
train nu gewoon lekker thuis _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Paardryden !!! _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
eten. heerlijk hoe iedereen zo alles naar binnen zit te proppen en zit te smakken..
nee hoor, als ik ergens niet tegen kan is het zien hoe andere mensen op een smerige manier zitten te eten. dus liever heb je etquette gehad voordat je bij mij aan tafel komt zitte
BOT. ik kijk nooit naar sport.
maar ik doe zelf aan dansen en fitness
als ik al kijk dan kijk ik iets dat met dansen te maken heeft of paardrijden of voetbal _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
zelf doe ik aan tennis en dansen
maar tennis op tv is vreselijk saai om te kijken vind ik
op de tv kijk ik vooral naar wielrennen (omdat mijn vader daar helemaal gek van is) en schaatsen, vind ik super leuk om te kijken
gek genoeg kijken we thuis nooit voetbal, zelfs mn vader niet _________________
Wat is dáár mis mee?! Ik weet ook alles van voetbal! Kheb zelfs bij het EK2004 de 'toto' gewonnen! Ghehehe, het geld stroomde binnen... _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
de toto ??
moet je me uitleggen, ik heb echt GEEEEN verstand van voetbal
ik vind het wel leuk om af en toe te kijken
vooral een EK of een WK _________________
Nou, we moesten van alles voorspellen. Alle wedstrijden, uitslagen, wie tegen wie, wie hoe ver komt, wie de meeste overtredingen begaat, wie de meeste doelpunten scoort etc. etc. En ik had gewoon gewonnen! Van al die kerels enzow! Hahaha echt geweldig... _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
als ik al kijk dan kijk ik iets dat met dansen te maken heeft of paardrijden of voetbal
een vrouw die van voetbal houdt? :p
waarom niet he? geen 1 reden waarom een vrouw niet van voetbal kan houden.. en kom niet aan met dingen als dat vrouwen niet weten wat buitenspel is want dat weet ik wel _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
als ik al kijk dan kijk ik iets dat met dansen te maken heeft of paardrijden of voetbal
een vrouw die van voetbal houdt? :p
waarom niet he? geen 1 reden waarom een vrouw niet van voetbal kan houden.. en kom niet aan met dingen als dat vrouwen niet weten wat buitenspel is want dat weet ik wel
hehe mooi zo :p _________________ Sucre: "I stand up in the middle of the night. You know, to shake hands with the president "
heel vroeger zat ik op ballet, daarna op gym, daarna op turnen en nu op ninpo taijutsu (soort zelfverdediging) _________________ *insert random T-Bag quote* <3