Ik ben nieuw op het forum.
Ik volg prison break al vanaf het begin en heb ook het eerste boek
Ik ben ook gek van The A-team
Ik zit ook op de The A-teamfans site
Hee welkom hiiero.. have fun!! _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Dat is een serie van vroeger uit de jaren 80. Het gaat over 4 mannen die zijn ontsnapt uit de gevangenis en helpen mensen. Zit veel actie en humor in
kijk maar eens op www.ateamfans.nl
Het word weer uitgezonden, maar ben nu een paar jaar ouder, en het komt nu redelijk nep over
Vroeger was het echt vet leuk _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik vind het A-Team nog steeds heel erg leuk, ook al komt het nu inderdaad wel erg nep over... Maar ik vind het nog steeds prachtig! Ik heb ook al eens de eer gehad 2 van de hoofdrolspelers te mogen ontmoeten... Zo cool!
Wie waar ? _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik vind Hannibal het vetst _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
welkom, he ik heb ook het eerste boek, alleen het is wel leuk maar ik weet toch al hoe het gaat wnt ik heb ook op film . ik heb op film de eerste seizoen. maar het tweede? ik heb hem nog niet in de winkel zien liggen of ben ik gewn blind _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.