het flirt topic, hoe flirt jij, waarom flirt jij, met wie flirt jij, wannere flirt jij,, kortom mwat vind je van flirten doe je het welleens en waarom dan wel _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Ik flirt meestal graag door een meid figuurlijk in de ballen te trappen soms, uit te dagen en zichzelf onzeker laten voelen (in goede zin van het woord).
Ik confronteer graag met gevoelens en persoonlijkheid.
Flirten doe ik eigenlijk iedere dag wel met meiden die me opzich leuk lijken om mee te flirten, zonder bij bedoelingen natuurlijk, of ze moet echt de moeite waard zijn waardoor ik iets beter mn best moet doen en wat meer moet plagen
Waarom ik flirt is heel simpel, om mezelf beter te voelen. Flirten geeft gewoon een heerlijk gevoel van binnen, geeft meer zelf vertrouwen en is een goede oefening voor als je keer die ene persoon tegen komt waar je graag meer mee wilt dan alleen een goede vriendschap. _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ik flirt niet zo veel. Zeker nu niet, ik heb 1 object of affection waar ik m'n pijlen nu op richt Maar hoe flirt ik... goh, daar denk ik eigenlijk nooit zo over na. Zou je moeten vragen aan het doelwit, lol! _________________
Ik ben van mening dat flirten, ook al heb je een vriend of vriendin altijd wel goed is om te blijven doen (ook met je vriend of vriendin), alleen met anderen natuurlijk niet te ver gaan.
Daarmee blijf je jong en gedreven en verander je niet in een man op de bank voor tv en vrouw achter fornuis die zich ergerd aan de kids situatie.
Flirten houd alles in balans en gezond (indien je iig met anderen niet te ver gaat natuurlijk).
En ben je vrijgezel... dan mag je natuurlijk in mijn ogen met iedereen flirten en op die manier zoeken naar een geschikte partner.
Ipv focussen op 1 persoon, die achteraf toch niet zo geweldig blijkt en je terug valt in eenzaamheid of ergernis. _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
mja ik flirt ook erg graag om de reden die kellerman eigenlijjk verteld.. mja ik ga natuurlijk niet door op mijn flirt acties ik heb notabene een vriend en nja ik vind het sonde hem op te geven voor een flirt daarvoor issie mij teveel waard
maar gezond flirten is gewoon zo super relaxt, ik bedoel zonder bijbedoelingen is het gewoon leuk om te doen!
vooral met kellerman! _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Tja met mij flirten is nu eenmaal gewoon tof
Maar ik geef met flirten ook vaak aan dat ik niet verder wil dan gewoon flirten... en als ik wat verder wil geef ik wat stille hints weg.
Maar met flirten heb je ook meer kans (voor mij nu ik vrijgezel ben) uiteindelijk iemand tegen te komen die bij me past en constant die seksuele spanning erin kan houden.
Ik knap vaak af op een relatie als de spanning weg is en alles zo gewoontjes begint te worden (gevoel hebt dat je samen woont, samen zakelijke dingen en huishouden enzo doet en verder geen spanning er meer is).
Maarja spanning erin houden komt van 2 kanten, daarom is flirten gewoon belangrijk vind ik.
En op zn tijd je relatie verassen met iets kleins dat toch heel groot lijkt is ook nooit mis: Ontbijt op bed, als je partner thuis komt ineens kaarsen in huis en een diner op tafel, rozenblaadjes op het bed en kaarsen rondom. Oftewel beetje romantiek in het leven erbij brengen.
Samen in bad gaan, ook erg leuk.
Je moet creatief blijven en dingen moeten niet gewoontjes en routine worden. _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
dat heb jij helemala niet gedaan in tegen deel zelfs joostje jij wilde zelfs een real dineetje _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Vooruit dan gaan we voor een dineetje als je dat zo graag wil...
En natuurlijk weer terug on topic , jammer dat niet veel mensen reageren op deze post, aangezien flirten toch een heel interresant iets is, waar van het leuk is meningen te horen van verschillende soort mensen... _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Dat is verschillend en ligt eraan bij wie.
Waarom ik flirt? omdat ik het leuk vind
Ik flirt met jongens =)
wanneer? meestal als ik uitga of op school of op msn
Ik vind dat het moet kunnen , en ik doe het heele vaak het is gewoon leuk om met een jongen te flirten en dan aandacht krijgen vooral als je uitgaat. _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.
laat ik ook maar us me mening geven
uhmsj of ik flirt zeker vind het wel leuk haha
ben vrygezel dus niemand kan tegen me zeggen dat ik het niet mag doen maja.. ik word steeds nageflote op de fiets hahaah dat is lol gaat myn moeder zich daar dan mee bemoeien xD _________________ No one can outrun their destiny..
haha =) hoe oud bn je eigelyk?? =) _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.
ik ook . nou bynaa .. in november (H) _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.