hahhaa, we zijn het allemaal eens dat insecten vieze beesjes zijn haha
ik was een keer zonnepitten uit zonnebloemen aan het halen en ineens voel ik wat op mijn hoofd, ik voelen, maar niks te bekennen op mijn hoofd...
totdat er een vieze dikke groene sprinkhaan op mijn been sprong...
ik sprong op en begon met mijn been te schudden, stom beest ging er niet van af, toen ben ik gaan rennen en schudden met mijn been tegenlijk, meen je nou dat dat rot beest er vanaf ging? gescheten!!
mij moeder kwam ineens naar buiten om te kijken wat er aan de hand was, begon ze mij uit te lachen... ik helemaal hulen en schreeuwen dat dat rot beest niet van me afging en dan te denken dat ik pas 6 jaar was
nou ik heb ook een keer wat meegemaakt, ik was toen in Spanje op vakantie, in een hotel en ik stond op een dag gewoon even op balkon me handdoek pakken en toen had ik beetje jeuk op me been dus ik keek er niet naar maar krabbelde beetje en de jeuk ging niet wge dus ik kijken zit er een hele grote kever van den wel 10 cm op me been, nou ik schok me egt rot ik keihard gille en schudden met me been en hij ging er maar niet van af, me broertje stond op dat moment ook naast me en die pakte hem doodleuk op en deed hem in een lege pringles doos nou ik schrok me egt rot hij was zo groot :O phoeee ik de balkon had trouwens uitzicht op het zwembad en je zag iedereen naar boven kijken bvan wat gebeurt daar _________________ http://img139.imageshack.us/img139/1096/michaelscofieldcopy1yz.gif
Ik vind het altijd zo eng om over een treinspoor heen te rijden, of om onder een viaduct door te rijden, of om naast een vrachtwagen te rijden of inhalen.... Verder heb ik niet ergens een fobie voor, zover ik weet..
Fobie heb ik niet echt, maar ik vind veel insecten vaak smerig of irritant, vooral dazen (agressieve vliegen die op je huid gaan zitten en je huid open bijten om zo bloed te drinken)... wespen heb ik nooit echt last van, die zijn vaak wel nieuwsgierig, maar steken alleen als ze zich bedreigd voelen (dus panisch om je heen slaan is niet wijs haha)
En wormen vind ik er smerig uit zien, en dan na te gaan dat sommige mensen in sommige landen die dingen eten _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Over wormen in je darmen gesproken, had laatst een docu gezien op discovery waaruit bleek dat die wormen vanaf je geboorte (iig vroeger) al in je darmen zaten standaard en die dus ook daadwerkelijk nut hebben. Blijkt dat die wormen, net zoals ze maden gebruiken op zwerende wonden, je darmen zuiveren als het ware, al dat rot weg eten waardoor je darmen in een goede conditie blijven. Er zijn zelfs wetenschappers die beweren en kunnen aantonen dat die wormen ook helpen tegen allergien, of op zijn minst een allergie kunnen verminderen.
Was best interresante docu, want normaal zag ik die beesten ook altijd als geheel nutteloos, maar dat zijn dezelfde wormen die na je overleiden je lichaam van binnenuit opeten, zodat je lichaam als het ware makkelijker gerecycled kan worden door moedertje natuur... maar dan nog, er over na te denken dat je wormen in je darmen kan hebben (zijn heel veel mensen die dat hebben, maar het niet eens merken) die je zo gauw je overleid langzaam op eten...
Lint wormen daarentegen zijn wel geheel nutteloos, die eten alles op wat jij eet, waardoor je langzaam aan uit hongerd en kan vele meters lang worden, eng idee om zoiets in je lijf te hebben (ik eet even geen filet american meer of rauwe biefstuk, hahaha ) _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
ik had ook zo'n docu gezien over parasieten op sbs6 reportage
toen was er een man die slikte vrijwillig een lintworm eitje in om te kijken wat zo'n lintworm doet in je darmen vet goor...en zo'n vrouw die moest iedere maand een goedje op drinken met wormen erin dat hielp tegen een darm aandoening _________________
Ik heb geen fobie voor beesten ofzo. Maar ik word echt keinerveus als ik iemand moet opbellen. Dat durf ik echt niet! Stom hè, en héél irritant.
@ o.a. Kellerman: heb je toevallig ook gezien hoe ze een lintworm uit je weghalen?
Ze leggen een suikerklontje op je tong en dan kruipt ie omhoog... en dan trekken ze 'm zo uit je strot. Jaggg! _________________
krijg gelijk jeuk,, ik vin die besmettelijke dingen altijd eng,, zoals hoofdluis en dat soort dingen,, maarjaa, iedereen wel denk ik,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*