nóg groter??? dan passen ze niet meer op mijn pc!!!! mooie foto's hoor, plaats er af en toe maar een paar...kan geen kwaad..... _________________ went is so hot!!!!!
ik kan hem ook niet zien....maar ja, heb al een cd gemaakt met 250 foto's, is wel ff genoeg....donderdag is ons liefie weer op tv he??? lekker een weekje vroeger dan beloofd.... _________________ went is so hot!!!!!
heel lang niet hier geweest...zelfs wentje geen kaart gestuurd voor zijn verjaardag!!!! ik ben genezen!!! vind hem nog wel lekker en knap, maar verder.... _________________ went is so hot!!!!!
staan hier dacht ik al ergens op het forum, maar ze zyn wel grappig _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
haha maakt niet uit hoor weet ook niet of ze er nog op staan maar dacht dat iemand ze een hele tyd terug al had gepost _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.