Ik heb een foutje ontdekt bij prisonbreak. De fout zat in season 2 episode 1 'manhunt'. Na 38 minuten en 41 seconden (38:41) zie je Terrence Steadman staan bij het raam, maar links boven hem zie je 2 gezichten door het glas (ff goed kijken:P). Waarschijnlijk Veronica ( die was daarvoor net doodgeschoten) en nog iemand. Maarja, prison break kan niet perfect zijn he.
Het ligt vast aan mij, maar ik zie de fout echt niet _________________ 'Either we split this money and you can go get your legs tattooed or whatever the hell it is you want or they're gonna find your corpse slumped over that there chair with your pants down around your ankles cause it's been a long time coming pretty.'
Ik opzich niet, maar deze vind ik toch wel echt duidelijk te zien ! Ik meende dat ik nog wel meer foutjes hier en daar zag, alleen waar, das nu de vraag uiteraard !
idd heb ook ff terug gekeken!
damn dat je dat opvalt! ik had die aflevering al 3 keer gezien en was me totaal niet opgevallen! haha _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...
idd heb ook ff terug gekeken!
damn dat je dat opvalt! ik had die aflevering al 3 keer gezien en was me totaal niet opgevallen! haha
Haha , ik zat op m'n pc prison break te kijken en op eens zag ik wat raars bij dat raam, dus ik spoel ff terug en het waren twee gezichten _________________ 'there's only one thing we can do, we've got to disappear, for ever.'
Ik heb een foutje ontdekt bij prisonbreak. De fout zat in season 2 episode 1 'manhunt'. Na 38 minuten en 41 seconden (38:41) zie je Terrence Steadman staan bij het raam, maar links boven hem zie je 2 gezichten door het glas (ff goed kijken:P). Waarschijnlijk Veronica ( die was daarvoor net doodgeschoten) en nog iemand. Maarja, prison break kan niet perfect zijn he.
Waarom niet ? En het hoeft Veronica toch niet te zijn ?
Nee het hoeft Veronica ook niet te zijn, maar ze lijkt er wel op als je beetje goed kijkt. Kan ook gwoon iemand achter de camera zijn _________________ 'there's only one thing we can do, we've got to disappear, for ever.'
kan je mss een printscreen maken of een snapshot of een moment opname;) die eerste werkt nei altijd drm:P _________________
I am just linc, linc the sink XD
Slotje _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design