ja dat was me ook opgevallen dat hij weer kon rennen en springen, maar dat kwam omdat hij wilde ontsnappen!! dat deed ie daarna toch ook... hij wilde ze erin laten trappen zodat ze dachten dat ie niet weg kon, maar zo heeft ie met ze gespeeld.
Nee want die sloeg die om met de achtervolging in het bos, en je zag ook hoe die viel. lijkt me nogal onlogisch dat die dat hele moment al in zijn hoofd had gehaald aangezien hij niet wist van te vore dat ze naar dat gebouw zoude gaan.
En ze waren toen aan het ontsnappen voor de bewakers van Sona dus lijkt me nogal onlogisch dat hij hem extra wou omslaan op dat moment, want hij was nog niet veilig voor Sona.
Wat dachten jullie van die laatste aflevering waarin Bellick helemaal kapot wordt mishandeld door die bewakers na het uitbreken van Scofield?
Als dan de bewakers weg zijn, heeft hij enkel nog wat schrammetjes... _________________ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sucre: 'Welcome to Prisneyland, Fish'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Haha! Dat is je erg goed opgevallen! Hij lijkt er in ieder geval erg veel op..
Het is hem ook, kale kop, witte broek, rood shirt... no doubt!
RIGHT.
DIT VIND IK WEL DE GROOTSTE FOUT UIT HEEL PRISON BREAK!!!! Al die ander zijn maar kleine en onbenullige details maar z'n grove als deze is echt hillarisch. hahahaha _________________ Sammy in Sona:"One box of rum for the man who bring me Micheal Scoffield."
plaatje 1 t/m 3 niks mee aan de hand, even om de situatie te schetsen.
4: demper zit er scheef op
5: demper is ineens weg
6: demper Lincoln helemaal scheef
7: demper weer terug
8: demper weer recht
9: een schot in de zijkant van het hoofd? Lincoln staat pal voor de man, die hem recht aankijkt! De bocht om geschoten?
Over welke episode gaat dit precies? Welke scene?
Judego _________________ Sammy in Sona:"One box of rum for the man who bring me Micheal Scoffield."