zie je een fout in Seizoen 3 of heb je bloopers post ze hier!
zet er wel ff bij of het over een nieuwe aflvering gaat of niet(dus voor de mensen die amerika volgen en de mensen die nl volgens ivm spoilers)
------------
aflevering 4 good fences.
in die scene met dat michael zijn nieuwe cel heeft en dat mahone eraan komt en dreigd met zijn mes zie je in 2 verschillende camera standen michaels mond de hele tijd open en dicht gaan.
zo dus ongeveer;)
------------- _________________
I am just linc, linc the sink XD
Ja klopt dat viel my ook op pb freak was heel duidelyk _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Ag njaa.. er zyn altyd wel wat foutjes het is nie makkelyk om alles precies goed te kunnen doen aangezien voorzowat elk beeld dat we zien steeds opnieuw moet worden gefilmd, is veel werk _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
maar dat kan drogen he;) , ik vind wel dat in seizoen3 nu al meer fouten zitten dan in seizoen 1 of 2.. in seizoen 1 zat er volgens mij maar een en dat was met die sleutel.. maar ik zag daar de fout niet eens in:p en in 2 zei iemand hier op het forum volgens mij dat je veronica in een weerkaatsing in beeld zag terwijl ze al dood was ofzo.. en in drie nu al bst veel foutjes:p _________________
maar ik denk dat s3 moeilyker te filmen is.. meer locaties dan s1 enzo _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
het is een zelf gemaakte set he vandaar en dat was in season 1 en 2 niet vandaar denk ik ...
episiode 8 bang & burn
terwijl michael lechero en whistler naar de ondergrondse tunnel lopen zie je dat als ze de deur open doen Rechts en een paar minuten later gaat die deur links open,
dat met het water was ook het geval bij linc toen die op het strand zat (te graven) dan is dat flesje ineens minder vol _________________ I miss how we used to talk, Do you remember how we used to talk, Sara?
aflevering 1 season 2, heeft lincoln net 2 dagen geleden een ernstige wond aan ze gezicht opgelopen is die 2 dagen daarna als die uit fox river ontsnapt helemaal verdwenen, maarja das wel logisch als ze dat vergeten want tussen die 2 opnames zat misschien wel een jaar :p
In seizoen 2 toen veronica vermoord werd schoot die man drie keer in dezelfde richting en als je dan veronica op de grond ziet liggen is 1 kogel door het hooft en 2 bij het hart. _________________
In seizoen 2 had dezelfde auto plots een ander kentekennummer bij het uitstappen en instappen van dezelfde auto, toen ze bij het huis van Steadman stonden. _________________ HEROES | PRISON BREAK | 24 | BIONIC WOMAN | AVATAR | THE UNIT | ROBIN HOOD | DEXTER | PRIVATE PRACTICE
wanneer michel in die box zit zie je die mexicaan met dat basketbal t-shirtje (ben zijn naam vergeten) samen met T-bag voor het raam staan.
Dan filmen ze michel nog 2 seconden, daarna gaan ze weer terug naar het raam en heeft hij opeens een blouseje aan.
(kan ook zijn dat hij zich snel even heeft om gekleed:) ) _________________ PB FTW
Wanneer Lechero de dode mannen (oa Sammy) van zijn balkon kegelt, heeft ie eerst geen zand op zijn gezicht en meteen daarna een hele hoop... _________________ "Stumpy, wait your turn man"
wanneer michel in die box zit zie je die mexicaan met dat basketbal t-shirtje (ben zijn naam vergeten) samen met T-bag voor het raam staan.
Dan filmen ze michel nog 2 seconden, daarna gaan ze weer terug naar het raam en heeft hij opeens een blouseje aan.
(kan ook zijn dat hij zich snel even heeft om gekleed:) )
wow je hebt gelijk goed gezien alleen staat mcgrady zoals michael em noemt samen met wistler en niet t-bag;) _________________
laat lincoln de foto's van sarah en L.G zien en op die foto van sarah heeft ze haar, haar eerst half voor haar gezicht en wanneer lincoln de foto aan michael geeft en hij kijkt erna, zie je haar hele gezicht dat zie je een paar keer achter elkaar. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
bij aflevering 12 hell or high water. ongeveer na 7.55 minuten. dat twee soldaten in sona staan een met een petje en de andere zonder. Die zonder pet heeft zijn walkitalkie steeds op een andere plek zitten. Normaal links maar dan ineens even rechts. en dan weer links. _________________