op Youtube staan vele scenes met kleine en grote fouten. Maar mij maakt het geen snars uit. Kan er wel om lachen dat zelf bij dit soort megaproducties ook fouten worden gemaakt. Als je kijkt naat Lord of the Rings (de duurtste filmproductie ooit) zit ook vol met fouten. So, live with it!
Judego
Elke film geeft fouten, die van Rush Hour zijn altijd wel lachen _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
op Youtube staan vele scenes met kleine en grote fouten. Maar mij maakt het geen snars uit. Kan er wel om lachen dat zelf bij dit soort megaproducties ook fouten worden gemaakt. Als je kijkt naat Lord of the Rings (de duurtste filmproductie ooit) zit ook vol met fouten. So, live with it!
Judego
Elke film geeft fouten, die van Rush Hour zijn altijd wel lachen
Judego
Elke film geeft fouten, die van Rush Hour zijn altijd wel lachen
Maar dat zijn ook geweldige films
Precies, en die fouten zijn altijd wel chill _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Hij praat straattaal, dat wil je niet kunnen begrijpen, gaarder dan dat bestaat niet (No offence)
Pas op wat je zegt Swa..
Vrijheid van meningsuiting?
bitchboys
nee nee knulletje _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Verder met de fouten
S03e08
Michael en James worden opgehaald met helicopter door company
Als die gozer van company naar beneden valt, zie je michael en james niet aan het touw hangen maar een paar seconden later weer wel
kijk maar is _________________ Theodore 'T-Bag' Bagwell: You and me and a dark hole. Just like old times, Pretty, you first.
Verder met de fouten
S03e08
Michael en James worden opgehaald met helicopter door company
Als die gozer van company naar beneden valt, zie je michael en james niet aan het touw hangen maar een paar seconden later weer wel
kijk maar is
Zal ik doen brada _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Hij praat straattaal, dat wil je niet kunnen begrijpen, gaarder dan dat bestaat niet (No offence)
Pas op wat je zegt Swa..
Vrijheid van meningsuiting?
bitchboys
Ha...ha..
Aight je lacht noh ? _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
ik heb best een goede blooper weet niet of die al verteld is maar.
season 2 michael en lincln gaan lj uit die lift halen weet je wel waar mahone bij zit, iets daarvoor zitten ze op het dak iets te installeren lincoln dan.
kijk naar zn vast zn mouwen zitten opgestroopt [ je ziet hem 1 sec niet ] opeens zitten ze los daarna na 1 sec weer vast dan weer los dan weer vast moet je maar is op letten,
season 3 sona.. michael krijgt een heel klein beetje water je ziet dat ook hoe weinig het is.
daarna zie je het glas drie kwart vol maar dat kan helemaal niet moet je maar is gaan kijken
ik heb best een goede blooper weet niet of die al verteld is maar.
season 2 michael en lincln gaan lj uit die lift halen weet je wel waar mahone bij zit, iets daarvoor zitten ze op het dak iets te installeren lincoln dan.
kijk naar zn vast zn mouwen zitten opgestroopt [ je ziet hem 1 sec niet ] opeens zitten ze los daarna na 1 sec weer vast dan weer los dan weer vast moet je maar is op letten,
season 3 sona.. michael krijgt een heel klein beetje water je ziet dat ook hoe weinig het is.
daarna zie je het glas drie kwart vol maar dat kan helemaal niet moet je maar is gaan kijken
Dat van sona kan ik me wel herinneren, en even latr geeft hij uit dat zelfde bekertje wat aan Bellick _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Seizoen 4 heb ik niet, maar laatst keek ik Seizoen 3 afl.2.
Plaats: Sona gevangenis
Scofield met basketbaljongen aan het praten in de rij wachtend voor een beetje water.
Bellick smeekt om in de rij te mogen, maar wordt weggeduwd door een medegevangene.
Het water wordt voor Scofield ingeschonken, een klein beetje. Het shot daarna van een andere hoek zie je dat zijn glas veel meer gevuld is met water!
Seizoen 4 heb ik niet, maar laatst keek ik Seizoen 3 afl.2.
Plaats: Sona gevangenis
Scofield met basketbaljongen aan het praten in de rij wachtend voor een beetje water.
Bellick smeekt om in de rij te mogen, maar wordt weggeduwd door een medegevangene.
Het water wordt voor Scofield ingeschonken, een klein beetje. Het shot daarna van een andere hoek zie je dat zijn glas veel meer gevuld is met water!
EDIT:
Is al verteld! Sorry.
Idd is al verteld en het klopt ook _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Haywire gooit de zender van een bewaker op de grond, maar 15 seconden later heeft
hij hem gewoon weer in z'n hand.
Heel scherp _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
ik snap ff heel het vader in bolshoi booze gebeuren niet,
misschien als ik de aflevering kijk of als iemand het beter uitlegt dat eerste dan
want er staat dat ie dan een flashback heeft dat die vader een man vermoordt maar in welk opzicht heeft een of andere moord betrekking op wanneer hun vader ze verlaten heeft? of was dat nog terwijl die bij michael en zo was? ik ben bij dvd 4 van seizoen een dus erg lang gaat het niet duren tot ik het weer zie en het me herinner
wat me wel opviel is dat als LJ, Veronica en Nick in dat bos zijn in die hut van Nicks vader dat er dan een klein foutje is. Die man van the company die ze daar komt doodmaken wordt dan een put in geduwd door LJ en dan is ie bewusteloos en ligt zijn telefoon naast hem, later als ie bijkomt haalt hij zijn telefoon opeens uit zijn binnenzak
miss had iemand deze fout al is gezien, ik vond hem wel scherp gezien iig, en ff voor de duidelijkheid ik vind zulke foutjes niet erg
die van de tattoo is idd ook waar, ik wou ooit ook een tattoo nemen omdat ik had gehoord dat je het makkelijk kon weglaseren toen ging ik het ff onderzoeken bleek het niet zo makkelijk en snel als ik dacht, ook echt fotos van na 1 maand, na 2 maanden en dan steeds minder over van de oorspronkelijke tatoage
In seizoen 2 aan die put is er nog een fout , LJ duwde diene man door dat houten plakaat (da was dus gebroken en lag mee in die put ) later als ze terugkomen voor die gsm is die put ineens bedekt (door kellerman) met dat houten plakaat klopt ook ni echt denk ik
dat was gewoon een pallet die daar ergens vast lag
Denk het ook _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )