Sona gevangenis
Seizoen 3 Afl. 11 volgens mij.
Het heeft geregend, en het ''gat'' is vol met water.
Vrachtwagen komt met daglicht aangereden, blijft staan voor de kuil. In het shot zie je dat die heel dichtbij staat.
Als de bewakers uitstappen staat de vrachtwagen meer naast de kuil dat er precies voor.
Het linkervoorwiel staat niet meer PRECIES voor de kuil.
_________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
_________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Doe dit uitsluitend bij bijvoorbeeld 2 totaal verschillende berichten die toch binnen 1 topic passen. Net zoals een boek dus, verschillende stukken van het verhaal vallen binnen verschillende hoofdstukken, maar 1 stuk van het verhaal valt binnen 1 hoofdstuk.
Andere opmerkingen: Clean-Up kijk naar je PM inbox.
Doe dit uitsluitend bij bijvoorbeeld 2 totaal verschillende berichten die toch binnen 1 topic passen. Net zoals een boek dus, verschillende stukken van het verhaal vallen binnen verschillende hoofdstukken, maar 1 stuk van het verhaal valt binnen 1 hoofdstuk.
Andere opmerkingen: Clean-Up kijk naar je PM inbox.
Gelezen komt goed _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Wow... hoe dom ben ik, ik maak een opmerking over iemand zijn dubbel-post gedrag, doe ik het zelf , maarja denk tevaak op bevestig gedrukt _________________ Meest gehaatte forum member.
Wow... hoe dom ben ik, ik maak een opmerking over iemand zijn dubbel-post gedrag, doe ik het zelf , maarja denk tevaak op bevestig gedrukt
Ach ja kan gebeuren joh zo flauw zijn ze hier denk ik niet dat ze heldhaftig optreden en als ze toch commentaar hebben dan hoor je het wel joh, mod of geen mod iedereen is gelijk _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Leuk om al die fouten te lezen . Zelf zie ik ze nooit
Even nog een vraagje: Had Lincoln altijd al tatoeages? Het viel me op in seizoen 4, maar eerst had ie toch nog geen tatoeages? Of heeft ie ze altijd al gehad?... _________________ Be the change you want to see in the world
Leuk om al die fouten te lezen . Zelf zie ik ze nooit
Even nog een vraagje: Had Lincoln altijd al tatoeages? Het viel me op in seizoen 4, maar eerst had ie toch nog geen tatoeages? Of heeft ie ze altijd al gehad?...
Ik denk dat ie ze wel had maar weet niet zeker _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Oké, ik zal seizoen 1 wel weer even kijken Het lijkt me wel wat vreemd als ie ze dan nog niet heeft, dat ie op de vlucht even wat tatoeages laat zetten
Oké, ik zal seizoen 1 wel weer even kijken Het lijkt me wel wat vreemd als ie ze dan nog niet heeft, dat ie op de vlucht even wat tatoeages laat zetten
Whaha ja precies, ik denk wel dat hij ze al had _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Hahaha ofniet _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Vriendje van Abruzzi, afl 8 seizoen 1. Hij staat net buiten de cel van Scofield en hoort alles van de ontsnapping.
Dat vriendje van Abruzzi krijgt ook later een kapotte lamp in zijn oog.
Niet echt een blooper, meer een onoplettendheid...Want ik neem aan dat ALLEEN Abruzzi weet van de ontsnapping en niet zijn companen? Maar dat kan ook puur interpetatie zijn.
De vrienden van T-bag weten het tenslotte ook niet.
Het viel mij gewoon op.
Hetzelfde als Scofield Sara red in afl. 8 seizoen 1. Je ziet een beeld waarin hij rustig praat met Sara (na volgens mij een reclamebreak). Het shot verandert, en zijn gezichtsuitdrukking is opeens zo anders en verschrikt.
Ik klikte dubbel, waardoor twee keer dezelfde post achter elkaar stonden.
Daarom heb ik die laatste ge-edit.
Dit topic heeft 7 pagina's...en ik krijg Prison Break wel regelmatig, en als ik iets zie dan schrijf ik dat op. Soms is dat dubbel (QUA INHOUD), soms niet. Ik onthou niet altijd alles wat hier staat en ik heb niet steeds zin om weer 7 pagina's door te spitten.
Ik vind het een beetje overtrokken reactie van jouw kant.
Voor de rest ontopic, want ik heb mij (wederhoor)gezegje weer gedaan.