Hij praat straattaal, dat wil je niet kunnen begrijpen, gaarder dan dat bestaat niet (No offence)
Pas op wat je zegt Swa..
Vrijheid van meningsuiting?
Ai je mag je mening zeker geven Swa, maar je kan ook te ver gaan he brada je ziet zelf op tv zomaar worden mensen afgemaakt als ze bijv roepen vol = vol
In nederland mag veel Swa en dat is aan kant ook wel goed ik zeg gewoon pas op dat mag _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Ai no spang toch _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Hij praat straattaal, dat wil je niet kunnen begrijpen, gaarder dan dat bestaat niet (No offence)
Pas op wat je zegt Swa..
Ai je mag je mening zeker geven Swa, maar je kan ook te ver gaan he brada je ziet zelf op tv zomaar worden mensen afgemaakt als ze bijv roepen vol = vol
In nederland mag veel Swa en dat is aan kant ook wel goed ik zeg gewoon pas op dat mag
Je hoort mij niet roepen vol=vol
Het enige wat ik zeg, het is een nederlandse site, het is dan misschien ook handig als er gewoon nederlands wordt gesproken zodat iedereen het begrijpt, toch?
hej clean-up, ik ben zelf ook allochtoon dus begrijp het niet verkeerd maar peanut heeft wel gelijk de meeste mensen hier snappen de helft niet van wat je zegt.
ik ben er een van en ik weet nog best wel veel van het straattaaltje, omdat ik ook zo was paar jaar terug, ik ben nu alleen wat ouder geworden en eroverheen gegroeid, dus de nieuwste woorden ken ik niet echt
ik snap het wel ook van jouw kant als je het gewoon zo gewend bent maar dit is gewoon niet de plek ervoor en geloof me uiteindelijk zal je er veel maar aan hebben een gewoonte te maken van ABN.
let ook op het dubbelposten trouwens
en on topic is misschien ook wel weer leuk _________________
Pas op wat je zegt Swa..
In nederland mag veel Swa en dat is aan kant ook wel goed ik zeg gewoon pas op dat mag
Je hoort mij niet roepen vol=vol
Het enige wat ik zeg, het is een nederlandse site, het is dan misschien ook handig als er gewoon nederlands wordt gesproken zodat iedereen het begrijpt, toch?
is cool gozer _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Nog zoiets storends: Michael heeft zijn hele tattoo in 1 keer laten verwijderen en je ziet er geen spoortje van terug.
Collega van me heeft ooit een kleine tattoo laten verwijderen en dat hele proces duurde bijna een jaar. Nog niet helemaal onzichtbaar.
Dit is ook een serie he _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
en hun vader had hun niet verlaten toen michael geboren werd, als je de aflevering Bolshoi Booze hebt gezien, krijg je een flashback van michael en zijn vader toen zijn vader die man vermoord had... _________________
en hun vader had hun niet verlaten toen michael geboren werd, als je de aflevering Bolshoi Booze hebt gezien, krijg je een flashback van michael en zijn vader toen zijn vader die man vermoord had...
Ja klopt en terecht ook _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
en hun vader had hun niet verlaten toen michael geboren werd, als je de aflevering Bolshoi Booze hebt gezien, krijg je een flashback van michael en zijn vader toen zijn vader die man vermoord had...[/quote]
En als je nog een keer de aflevering kijkt weet je ook dat Michael als kind niet wist dat dat zijn vader was. Hij had hem nog nooit ontmoet.
dat zeg je verkeerd,
Hij wist idd niet dat dat zijn vader was maar hij had hem dus wel ontmoet.
Het kan een fout zijn maar misschien kan hij het zich ook niet meer herrinderen...
Een fout is het niet jongen. _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
ik snap ff heel het vader in bolshoi booze gebeuren niet,
misschien als ik de aflevering kijk of als iemand het beter uitlegt dat eerste dan
want er staat dat ie dan een flashback heeft dat die vader een man vermoordt maar in welk opzicht heeft een of andere moord betrekking op wanneer hun vader ze verlaten heeft? of was dat nog terwijl die bij michael en zo was? ik ben bij dvd 4 van seizoen een dus erg lang gaat het niet duren tot ik het weer zie en het me herinner
wat me wel opviel is dat als LJ, Veronica en Nick in dat bos zijn in die hut van Nicks vader dat er dan een klein foutje is. Die man van the company die ze daar komt doodmaken wordt dan een put in geduwd door LJ en dan is ie bewusteloos en ligt zijn telefoon naast hem, later als ie bijkomt haalt hij zijn telefoon opeens uit zijn binnenzak
miss had iemand deze fout al is gezien, ik vond hem wel scherp gezien iig, en ff voor de duidelijkheid ik vind zulke foutjes niet erg
die van de tattoo is idd ook waar, ik wou ooit ook een tattoo nemen omdat ik had gehoord dat je het makkelijk kon weglaseren toen ging ik het ff onderzoeken bleek het niet zo makkelijk en snel als ik dacht, ook echt fotos van na 1 maand, na 2 maanden en dan steeds minder over van de oorspronkelijke tatoage _________________
ik snap ff heel het vader in bolshoi booze gebeuren niet,
misschien als ik de aflevering kijk of als iemand het beter uitlegt dat eerste dan
want er staat dat ie dan een flashback heeft dat die vader een man vermoordt maar in welk opzicht heeft een of andere moord betrekking op wanneer hun vader ze verlaten heeft? of was dat nog terwijl die bij michael en zo was? ik ben bij dvd 4 van seizoen een dus erg lang gaat het niet duren tot ik het weer zie en het me herinner
wat me wel opviel is dat als LJ, Veronica en Nick in dat bos zijn in die hut van Nicks vader dat er dan een klein foutje is. Die man van the company die ze daar komt doodmaken wordt dan een put in geduwd door LJ en dan is ie bewusteloos en ligt zijn telefoon naast hem, later als ie bijkomt haalt hij zijn telefoon opeens uit zijn binnenzak
miss had iemand deze fout al is gezien, ik vond hem wel scherp gezien iig, en ff voor de duidelijkheid ik vind zulke foutjes niet erg
die van de tattoo is idd ook waar, ik wou ooit ook een tattoo nemen omdat ik had gehoord dat je het makkelijk kon weglaseren toen ging ik het ff onderzoeken bleek het niet zo makkelijk en snel als ik dacht, ook echt fotos van na 1 maand, na 2 maanden en dan steeds minder over van de oorspronkelijke tatoage
Nee die foutjes kunnen wel joh _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Nieuwe blooper: In seizoen 1 speelt een klein meisje met mooie bruine ogen de jonge Veronica Donovan. Maar die heeft als volwassene blauwe ogen.
Gekleurde lenzen dan maar?
Haha dat zou kunnen _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
op Youtube staan vele scenes met kleine en grote fouten. Maar mij maakt het geen snars uit. Kan er wel om lachen dat zelf bij dit soort megaproducties ook fouten worden gemaakt. Als je kijkt naat Lord of the Rings (de duurtste filmproductie ooit) zit ook vol met fouten. So, live with it!
Judego _________________ Sammy in Sona:"One box of rum for the man who bring me Micheal Scoffield."