Beste mensen, zoals je de titel kunt lezen kun je hier FOUTEN of BLOOBERS van SEIZOEN 4 plaatsen
Dus als je een foutje of een blooper vind zet hem dan hier
Plaats bij het foutje/blooper wel liefst welke aflevering dat het is
Zodat er later geen verwarring oploopt tussen de mensen die in Nederland/Belgë kijken En de mensen die het meevolgen met Amerika
POSTEN MAAR _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Laatst aangepast door smndude op zo sep 21, 2008 10:11 am, in totaal 1 keer bewerkt.
ik weet niet egt of het een foutje is maar ik geloof in aflevering 1 als die zwarte man die chip in zijn jaszak doet, doet hij hem links er in en hij haalt hem bij die generaal ineens uit zijn rechterzak. Maar het kan natuurlijk zo zijn dat ie een ander jasje aan heeft ofzo... _________________
I am just linc, linc the sink XD
ik weet niet egt of het een foutje is maar ik geloof in aflevering 1 als die zwarte man die chip in zijn jaszak doet, doet hij hem links er in en hij haalt hem bij die generaal ineens uit zijn rechterzak. Maar het kan natuurlijk zo zijn dat ie een ander jasje aan heeft ofzo...
Heb daar niet op gelet of gezien maar het zou goed kunnen
Wat ook een fout is is dat T-bag zijn snor afdoet daar klopt er ook iets niet _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
ik weet niet egt of het een foutje is maar ik geloof in aflevering 1 als die zwarte man die chip in zijn jaszak doet, doet hij hem links er in en hij haalt hem bij die generaal ineens uit zijn rechterzak. Maar het kan natuurlijk zo zijn dat ie een ander jasje aan heeft ofzo...
Wat ook een fout is is dat T-bag zijn snor afdoet daar klopt er ook iets niet
Sneak preview aflevering 5.
Waar die killer achter sara aan rent. Dan pakt hij z'n pistool uit zijn zak met zijn linkerhand en rent ie mee verder, dan verandert het beeld en is het opeens in zijn rechterhand.
Misschien niet echt een blooper, maar ja.
Dan weet je dat ook weer. _________________ iT's ALL ABOUT HOUSE MUSiC!
In S4 Ep4 als linc die magneten op gaat plakken om die camera te blocken. zie je hem een magneet er op plakken maar er zit er al 1 terwijl hij er 2 vast heeft, dan switch de camera en dan hangt ie opeens ergens anders + dan hangt er maar 1 :p
Wat ook een fout is is dat T-bag zijn snor afdoet daar klopt er ook iets niet
Hoe bedoel je dat hij zijn snor af doet?
Hij staat voor de spiegel en scheert zijn snor. Daarachter is hij er terug .. _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Leeftijd: 19
sethcb schreef:
In S4 Ep4 als linc die magneten op gaat plakken om die camera te blocken. zie je hem een magneet er op plakken maar er zit er al 1 terwijl hij er 2 vast heeft, dan switch de camera en dan hangt ie opeens ergens anders + dan hangt er maar 1 :p
Hee je hebt gelijk, was me nog helemaal niet opgevallen!
Voor de mensen die het niet echt snappen en wel willen weten Klik op plaatje voor ware grote
Ik weet niet of dit ook een fout is, maar in de 2e aflevering praat Don Self met Jasper en als de tijd op 13:24 staat, zegt Jasper: ´So how did you find me?´ Maar als hij dat zegt zie ik zijn mond helemaal niet bewegen. Is er nog iemand die dit ziet?
Erg grote fout is nog steeds nadat T-bag lechero vermoord heeft, dat hij dan buiten wanneer t-bag aan het praten is met die non, lechero verderop achter hem staat
Erg grote fout is nog steeds nadat T-bag lechero vermoord heeft, dat hij dan buiten wanneer t-bag aan het praten is met die non, lechero verderop achter hem staat
Huuh dit heb ik nog niet gezien ! Zal eens kijkn
--> ik heb eens gekeken.. die man achter hem lijkt inderdaad goed op lechero .. maar je bent het natuurlijk niet zeker hé wie weet is lechero niet dood Is het niet zo dat lechero in de lijst van personages als levend was aangeduid ? ik denk niet dat hij nog leeft maar je weet nooit met prison break ! _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Hoe kun je dat nu zo zeker zijn? (Ik denk dit ook en je zal wel gelijk hebben ) MAAR je kunt dit echt niet zeker zijn hoor ! Iedereen dacht dat sara dood was .. en dan .. Hoe leg je dan uit dat hij op de achtergrond was in de laatste aflevering na dat hij werd vermoord? Of is dit gewoon een enorme blunder, wat haast niet kan volgens mij ! Maar mischien is het wel niet lechero maar gewoon bedoeld als iemand , die er toevallig goed op trekt Alles kan in prison break ! DIt is juist zo goed aan PB !
Btw aan Peanut : schrijf de volgende keer er wel bij van welke aflevering het komt en seizoen ---------- S03 Ep13 om verwarring te vermijden _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Btw aan Peanut : schrijf de volgende keer er wel bij van welke aflevering het komt en seizoen ---------- S03 Ep13 om verwarring te vermijden
Ah ja oke, sorry was het vergeten
Maar je weet idd niet of hij dood is, want je zag ze hand nog bewegen toen T-bag hem vermoordde, maar ik denk dat hij dood is, en die man achter T-bag bij dat hek iemand anders was die op Lechero leek, of gewoon een enorme blunder
Volgens mij is hij helemaal niet begraven nadat t-bag m had vermoord hoor, ik kan het mij in ieder geval niet herinneren
je ziet nergens dat hij wordt begraven alleen vermoord door T-Bag _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )