Leeftijd: 108
serieus?
volgens mij sloeg die alleen met een koffie ding
nu wil ik het ook zeker weten
ik ga straks terug kijken.
HAHAHA. wat krijg ik als ik gelijk heb? _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik heb geen top 4, ik kan niet kiezen , ik vond ze echt allemaal vet, geen keuze mogelijk _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you're reading this letter, you know i died revenging Sara's death.''
Seizoen 1:
Het is nieuw, het is in een gevangenis en de hoofdpersoon Scofield.
En het idee dat hij een heel gaaf plan heeft om zijn broer te redden sprak mij ONTZETTEND aan. Daarnaast hou ik van samenzweringen van regeringen en belangrijke kopstukken.
Niet veel verhaallijnen, goede en rustige opbouw.
Seizoen 2:
Logisch vervolg. Ik vond Mahone geweldig!!!!
Seizoen 4:
Meer duidelijkheid over The Company. Ik vond wel dat alles erg gehaast ging. Te veel verhaallijnen. Daardoor ook meer voorspelbaar.
Seizoen 3:
Wel leuk, maar dit seizoen kon er beter tussenuit. Een herhaling van S1...Uitbreken ging ook veel makkelijker.
Season 3 ging ook om Whistler, en season 1 ja daar was meer voorbereiding voor nodig
vandaar dat vele het wel een top-classic season vonden _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4
Ach ja hoe dan ook het is goed begonnen en goed en strak beeeindigd _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4