Seizoen 1 was leuk, omdat je een kijkje kreeg in de gevangenis, wat voor soort personen er leven en dat het uiteindelijk ook iets goeds zit in die mensen, al is het nog zo klein. Het onverwachte maakte het erg boeiend.
Prison Break zie ik als één geheel...Seizoen 4 is gelukkig het slot, moet niet langer duren.
Seizoen 1 was leuk, omdat je een kijkje kreeg in de gevangenis, wat voor soort personen er leven en dat het uiteindelijk ook iets goeds zit in die mensen, al is het nog zo klein. Het onverwachte maakte het erg boeiend.
Prison Break zie ik als één geheel...Seizoen 4 is gelukkig het slot, moet niet langer duren.
het is nog niet helemaal zeker dat seizoen 4 het laatste seizoen is hoor, persoonlijk denk ik het wel maar ik hoop natuurlijk dat er een s5 komt. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Ik denk met beste overall seizoenen met structuur enzo van de eps het als volgt gaat:
1
2
4
3
season met de meeste spanning afleveringen denk ik toch wel seizoen 2, steeds ging er 1 dood of ze zaten achter het geld aan of de fbi weer enzo en die laatste paar waren gewoon niet te overtreffen, seizoen 2 was voor de actie liefhebber gewoon weg het beste seizoen, seizoen 1 zat vol met slimme zetten van michael om te ontsnappen. _________________ Meest gehaatte forum member.