Als ik cod4 orgineel heb wil ik een keer tegen jou online xD hehehe
Speel nu alleen UO jahh ik weet het.., -.-
maar ik word steeds beter...
Zit nu meestal wel in de top 10 van de 40 a 50 lui die mee doen ( in 1 uurtje)
Maaruuhhh? hoe maak je zo'n filmpje? _________________
Eerst moet je Fraps ofzo downloaden, een prog dat je game record. Dan bewerk je dit met een filmbewerk prog zoals bij mij : Vegas Movie studio platinium 9.0 . En dan uploaden naar Youtube
Subscribe, rate and comment min filmpje
Zo zullen meer mensen kijken Thnx ! _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
wat vond je ervan? Als je het goed of slecht vind comment dan Thnx ! en subscribe dan kan ik ook jou youtube account bekijken Thanks !! _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Ja dit komt inderdaad vooral omdat je het gewend bent
Toen ik naar een vriend ging op PS3 werd ik zwaar ge owned maar dit komt door controls hoor _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
speelt er hier iemand cod4 gecracked?
andere spellen koop ik wel origineel hooor _________________ Theodore 'T-Bag' Bagwell: You and me and a dark hole. Just like old times, Pretty, you first.
Minicooper , let op je muziek gebruik :p Je moet er altijd dit bijschrijven "I DO NOT OWN THIS MUSIC : Greenday - American Idiot " Dan zal youtube het niet verwijderen xD
Ook dit was eff een Btw'tje want ik heb een NIEUW FRAGMOVIE GEMAAKT , Die bestaat uit 2 parts Dus kijk ze alle 2 ! En niet vergeten ze in HD te kijken hier is link : http://www.youtube.com/watch?v=KMTTkHnoNwg&feature=PlayList&p=C2454DE428982AA5&index=0 Vergeet niet te Raten : 5 sterren xD en comment + subscribe _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Ik heb echt fucking veel zin aan modern warfare 2 xD
Ga hem eerst uitspelen denk ik, en dan orgineel kopen Lekker online
Cool filmpje, heb net nog in ambush gespeeld
Stond eerste met me lvl 17 accountje xD
Heb jij er allemaal mod's inzitten ofzo die naam op je wapen enzo ? xD _________________
Ja maar voor de ps3 kun je hem ook niet downloaden
En ik ga hem zowiezo niet kopen boven de 50 euro xD
Dat vind ik een spel niet waard _________________