"There will be no more episodes written for series 3 although the Writers Guild of America strike ended in February 2008. Prison Break season 4 looks a certainty"
bron: Wikipedia _________________ "Stumpy, wait your turn man"
ja klopt, s3 is over _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
dat kan toch niet , want het verhaal is nog niet afgelopen en ze weten nog niet zeker of er een 4e seizoen komt.
dan klopt een van die berichten toch niet .
als seizoen 3 is afgelopen dan komt er een seizoen 4
maar als seizoen 3 nog niet is afgelopen hoeft er ook niet perse een seizoen 4 te komen. :S wat s het nou ?
3 is klaar nu.. als er nieuwe eps. komen is dat S4 _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Als iets een ombetrouwbare bron is, dan is het wel wikipedia. ik kan dat stukje tekst nu aanpassen in. Er worden nieuwe afleveringen van seizoen 2 gemaakt, het aantal afleveringen van seizoen 2 komt op 45 te staan
nieuwe afleveringen van seizoen 2? ik denk dat je de bal mis slaat over wikipedia gesproken, tis idd zo dat die teksten door iedereen aangepast worden, maar ze worden dan ook wel door heel wat mensen nagekeken en gecorrigeerd. Dus ook dat wat je zei is niet helemaal correct _________________ "Stumpy, wait your turn man"
haha dat denk ik niet er zijn nog geen nieuwe afleveringen gefilmd sinds het einde van de staking in Hollywood, laat staan uitgezonden... !! _________________ "Stumpy, wait your turn man"
euh... als je het nog niet wist in amerika zijn de nieuwe aflveringen van prison break al uitzonden:S:S
Ik denk dat hij bedoelt de aflveringen 9 t/m 13. Die zijn zeker al in Amerika uitgezonden.
Ik moet trouwens zeggen ,die eps. 12 en 13 zijn echt schitterend. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
nieuwe afleveringen van seizoen 2? ik denk dat je de bal mis slaat over wikipedia gesproken, tis idd zo dat die teksten door iedereen aangepast worden, maar ze worden dan ook wel door heel wat mensen nagekeken en gecorrigeerd. Dus ook dat wat je zei is niet helemaal correct
Dat was slechts een voorbeeld van iets wat erg onrealistisch is maar dat ik dat er wel neer kan zetten