Prison Break: The Final Break
 Chat 
Auteur Bericht
<  Vragen  ~  Gemiste aflevering
H.A. Bakx
BerichtGeplaatst: zo dec 28, 2008 5:37 pm  Reageer met quote
Prisoner

Ik ben vandaag lid geworden. En ik wil niemand op mijn eerste dag beledigen. Maar ik begrijp een aantal zaken niet.
1 - Je mag geen urls noemen waar episoden te bekijken zijn. Maar in de forum zijn deze genoemd. Zij leiden wel naar deze site waar niks te vinden is.
2 - Terwijl er op "samenvattingen " zogenaamde spoilers staan van nog niet uitgezonden episodes. Maar deze zijn van de 3e serie en als ik me niet vergis leven wij nu al in de 4e serie.
3 - Ik ben naar deze site gelokt op het internet met de aankondigingen dat er episodes te zien zouden zijn helaas ben ik de afgelopen uren te vergeefs aan het zoeken geweest.
Ik ben op zoek naar afl. 4 van de 4e seizoen. Heb deze door omstandigheden gemist. De eerse van alle afleveringen.

Wie of wat kan mij hierin helpen.
[/b]
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Michael Scofield,PB
BerichtGeplaatst: zo dec 28, 2008 5:53 pm  Reageer met quote
PrisonBreak Addict
PrisonBreak Addict

Leeftijd: 20

type op google: prison break online in en je krijgt tientallen sites waar je ze kan kijken. succes Very Happy
  Prison Break BerichtGeplaatst: fr feb 29, 2008 20:28 pm 
Prisonbreak.nl Admin
Prisonbreak.nl Admin

daand
BerichtGeplaatst: ma dec 29, 2008 12:59 am  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Crew
Prisonbreak.nl Crew

H.A. Bakx schreef:
Ik ben vandaag lid geworden. En ik wil niemand op mijn eerste dag beledigen. Maar ik begrijp een aantal zaken niet.
1 - Je mag geen urls noemen waar episoden te bekijken zijn. Maar in de forum zijn deze genoemd. Zij leiden wel naar deze site waar niks te vinden is.
2 - Terwijl er op "samenvattingen " zogenaamde spoilers staan van nog niet uitgezonden episodes. Maar deze zijn van de 3e serie en als ik me niet vergis leven wij nu al in de 4e serie.
3 - Ik ben naar deze site gelokt op het internet met de aankondigingen dat er episodes te zien zouden zijn helaas ben ik de afgelopen uren te vergeefs aan het zoeken geweest.
Ik ben op zoek naar afl. 4 van de 4e seizoen. Heb deze door omstandigheden gemist. De eerse van alle afleveringen.

Wie of wat kan mij hierin helpen.
[/b]

1. De regels worden altijd geprobeerd te handhaven, wij zijn niet verantwoordelijk voor links die andere bezoekers posten, en kunnen ook niet al deze links navolgen om te zien of deze de goede content bevatten.
2. Dit komt omdat vanwege drukte in RL de admins niet de laatste tijd niet even goed alles kunnen bijhouden.. Als het goed is kan je gewoon doorklikken om de samenvatting te lezen.
3. Je hebt zelf de site aangeklikt, google vindt bepaalde woorden. Vroeger hebben een aantal afleveringen online gestaan.
Verder denk ik dat je het beste naar de raad boven mij kunt luisteren en goed googlen..
Kost 5 min en dan heb je een aantal sites, sla die op bij je favorieten Smile

Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

PRISON BREAK FORUM forum index  ~  Vragen
 Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie

Ga naar: