Je hebt een stem hoor Juniper, vrienden van mij kijken het wel, maar vind het een beetje een zielig programma _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
ik ken het programma eigenlijk niet !! maar als ik dat zo hoor een aanranding en al die dingen op tv dat is geen goed voorbeeld ook niet meer ! en is gewoon zielig als je zoiets op tv laat komen ik heb de petitie getekend ... _________________ Michael: I need you in there. Lower the sheet.
Sucre: you only lower the sheet if you and your cellie want to get friendly.
Michael: Do you want to protect your reputation or do you want to get out?
"In het begin was er al veel ophef vanwege deelneemster Natasia die geld verkiest boven haar kinderen. Daarna leek de rust te zijn teruggekeerd in het huis, maar er zijn nu weer enkele vechtpartijen geweest en erger nog: een aanranding", geven de initiatiefnemers als reden aan voor hun actie.
Afkeuren
Een Tien-woordvoerder zegt in een reactie dat het iedereen vrij staat om actie te voeren, "maar ik wil benadrukken dat ook wij geweld afkeuren. De deelnemers zijn er ook voor gestraft en we hebben ze gezegd dat geweld niet meer wordt getolereerd en die boodschap is goed aangekomen."
Aanranding
In de laatste strijd onder de villabewoners was er volgens de zegsman geen sprake van aanranding. "De mensen wilden haar in het water gooien en haar daarom ontdoen van haar zender."
Al sinds het programma vorig jaar werd aangekondigd is er discussie over wat ook wel het treiterprogramma werd genoemd. Zowel maatschappelijke organisaties als politieke partijen bemoeiden zich met het programma. Nog voordat de eerste uitzending een feit was riep Stichting De Kinderconsument kijkers en producenten op De Gouden Kooi te boycotten.
_________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
De gouden kooi is echt lache! Zelf vind ik dat Lieke er zelf om heeft gevraagt en iedereen irriteert elkaar daar! ik vind het lache, zie mezelf dr ook wel tusse zitte ^^ En het moet zeker niet stoppen!! _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Nooit meer naar huis olé olé HUUB EN LIEKE zijn de best ik heb gelezen dat Brian zich ook bij hun heeft toegevoegt dgk moet echt blijven !!!!!! _________________ Michael Scofield [LL]
Ik kyk het heel soms, sommige dingen zyn idd zwaar triest, maar sommige dingen vind ik gewoon lache om te zien! Ze vragen er zelf om want iedereen daagt elkaar uit! en hun willen er aan mee doen, en als ze niet meer willen kunnen ze er toch gewoon uitstappe? Als ze zich er echt niet meer veilig voelen? Laat ze het lekker uitvechten, ze zyn er zelf mee begonnen! _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
@ Eva, bdoel je Jaap? Hem vind ik juist weer wat minder, Natasia is echt grappig xD!! _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Nooit meer naar huis olé olé HUUB EN LIEKE zijn de best ik heb gelezen dat Brian zich ook bij hun heeft toegevoegt!
aah nee, dat meen je toch niet ?
Jawel als je het gewelddadig vind of wat dan ook moet je er gewoon niet naar kijken klaar!! dat is wat ik vind. En er zijn meerder gevechten geweest dus ik weet niet wat er hier allemaal aan de hand is waarom zijn jullie niet toen in actie gekomen of vonden jullie het toen nog leuk _________________ Michael Scofield [LL]
En de makers van de website geven als aanleiding de bijna verkrachting van afgelopen week.
Gaat dat niet een beetje te ver dan, mensen de kleren van het lijf scheuren , beetje raar gevoel voor humor hoor..... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ja, maar kyk iedereen lokt elkaar daar uit, dus ze hebben het uiteindelijk aan zichzelf te danke! En als het echt niet in de maat is, dan worden ze er gewoon uit gekickt! Huub en Lieke vind ik beide temijers.. had ook geen medelijden met Lieke! _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Ik vind het allemaal een stel idioten...
Een beetje elkaar proberen weg te pesten uit een huis.
lana schreef:
En als het echt niet in de maat is, dan worden ze er gewoon uit gekickt!
Alleen als ze lichamelijk geweld gebruiken....
Iemand de kleren van het lijf scheuren is b;lijkbaar wel in de maat ? _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design