Solo vind ik 'r ook zeker beter. Ze heeft er duidelijk zelf veel lol in en da's leuk om te zien en te horen. Al is het niet direct mijn stijl hoor. Heb wel dat singeltje 'What you waiting for', dat vind ik een leuk liedje. _________________
Allebij heeft wel iets, maar aangezien ik iets meer van rock muziek hou vond ik no doubt vetter _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
ik vind het geniaal dat ze solo is.. maar ik wil ook wel weer eens wat horen van No Doubt _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Ik ook. Ze was cool. Nu is ze hoogstens... grappig. Haar niveau daalt, dus wat zien wij... haar inkomsten stijgen. _________________ Ik word agressief als ik niet NU onmiddellijk mijn dagelijkse shot Prison Hotties krijg toegediend...
Ik vind no doubt ook beter _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design