Prison Break: The Final Break
 Chat 
Auteur Bericht
<  Dit ben ik  ~  Halloa
Radix
BerichtGeplaatst: di sep 02, 2008 1:08 pm  Reageer met quote
Cameron
Cameron

Hallo dames en heren,
Een aantal weken terug besloot ik op een zondagavond toch maar is om Prison break Seizoen 1 Dvd 1 in de speler te doen. Ik had de eerste 2 seizoenen eigenlijk al een tijd liggen maar was er nog nooit echt aan toe gekomen om de serie te bekijken (lees: nooit tijd voor vrij gemaakt). Toen het net op TV begon ben ik er wel is langs gezapt en zag ik wel is een voorstukje. Het leek me toen wel een leuke serie maar ik dacht: ik kijk het later wel is op dvd.

Dat moment was dus een paar weken terug eindelijk aangebroken en vanaf dat ik de eerste aflevering had bekeken leefde ik meteen in de prison break wereld. Ik kon niet meer stoppen. Na dvd 1 ging meteen dvd 2 erin en 3, 4 etc. Ik moest verder kijken.
Hoelang was het wel niet geleden dat ik een serie zo boeiend vond. Normaal lukt het me soms amper om een film van amper 2 uur te bekijken en nu zat ik uren achter elkaar aan de buis gekluisterd.
Toevallig had ik de rest van de week ook nog vrij en niet echt veel plannen dus dat kwam goed uit. Na zo'n 4 dagen had ik dan ook zowel seizoen 1 als 2 bekeken. Ik dacht nog bij mezelf: moet je niet echt nog iets anders doen deze week maar ik kon niets belangrijkers verzinnen dan maar Prison Break door kijken Razz dus inmiddels had ik ook alvast seizoen 3 maar binnen gehaald zodat ik meteen weer door kon kijken. Ik was anders bang om afkick-verschijnselen te krijgen maar ja toen kwam het einde toch echt inzicht. Aflevering 13 van seizoen 3 zat erop en het was eerst ff voorbij.
Ik kwam weer ff in de realiteit terecht en dacht: wat moet ik nu in godsnaam doen? Ik kan niet zo lang wachten op seizoen 4....ik werd 's nachts zwetend wakker en droomde van het weer zien met Sara Tancredi. Toen kwam ik op het idee om maar is een (fan)site te bezoeken zodat ik misschien wat minder last kreeg van mijn ontwenningsverschijnselen. Laat ik maar is prisonbreak.nl intikken en ja hoor daar verscheen een site met aardig wat info.
Inmiddels kijk ik dan ook regelmatig ff op deze site (en het forum) zodat ik wat minder last krijg van vreemde verschijnselen dus ik dacht laat ik me maar is ff registreren op het forum en mezelf voorstellen Razz

Nou dat was de inleiding nu komt het echte verhaal...nee maar ik ben Arjen. Inmiddels 24 jaar en afkomstig uit een klein pittoresk dorpje in Friesland.
Heb dus een paar weken geleden eindelijk kennis gemaakt met de serie en kijk alweer uit naar seizoen 4.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Michael Scofield,PB
BerichtGeplaatst: di sep 02, 2008 7:53 pm  Reageer met quote
PrisonBreak Addict
PrisonBreak Addict

Leeftijd: 20

Hay

Welkom hier

En have fun
Kellerman
BerichtGeplaatst: wo sep 03, 2008 10:49 am  Reageer met quote
Sucre
Sucre

Welkom en goed nieuws: in amerika is prison break seizoen 4 al weer in de loop, eerste 2 afleveringen zijn al uit en moet zeggen ze zitten goed in elkaar
  Prison Break BerichtGeplaatst: fr feb 29, 2008 20:28 pm 
Prisonbreak.nl Admin
Prisonbreak.nl Admin

Saily
BerichtGeplaatst: vr jan 16, 2009 12:44 pm  Reageer met quote
Prisoner

Hello,

Ik las jou tekst en moet zeggen dat het mij allemaal heel erg bekend in de oren klinkt. Ik zat door een operatie even thuis en iemand gaf mij box 1 en 2. Ik begon niet meteen te kijken, maar toen ik begon kon ik niet meer stoppen en ik heb ook last van ontwenningsverschijnselen als ik even niet gekeken heb... Allemaal raar hé!!!
Seizoen 2 was nog niet uit en ik kreeg 3 al in mijn bezit en toen wist ik niet meer wat gedaan, want 4 is nog niet te verkrijgen, want het is nog niet gedaan... Een andere verslaafde bezorgde mij dan de afleveringen en ondertussen zit ik verder dan hier bij ons op tv Razz .
Ik moet zeggen dat ik blij ben te lezen dat iemand net zo verslaafd is...

Vele groetjes,
Saily

Radix schreef:
Hallo dames en heren,
Een aantal weken terug besloot ik op een zondagavond toch maar is om Prison break Seizoen 1 Dvd 1 in de speler te doen. Ik had de eerste 2 seizoenen eigenlijk al een tijd liggen maar was er nog nooit echt aan toe gekomen om de serie te bekijken (lees: nooit tijd voor vrij gemaakt). Toen het net op TV begon ben ik er wel is langs gezapt en zag ik wel is een voorstukje. Het leek me toen wel een leuke serie maar ik dacht: ik kijk het later wel is op dvd.

Dat moment was dus een paar weken terug eindelijk aangebroken en vanaf dat ik de eerste aflevering had bekeken leefde ik meteen in de prison break wereld. Ik kon niet meer stoppen. Na dvd 1 ging meteen dvd 2 erin en 3, 4 etc. Ik moest verder kijken.
Hoelang was het wel niet geleden dat ik een serie zo boeiend vond. Normaal lukt het me soms amper om een film van amper 2 uur te bekijken en nu zat ik uren achter elkaar aan de buis gekluisterd.
Toevallig had ik de rest van de week ook nog vrij en niet echt veel plannen dus dat kwam goed uit. Na zo'n 4 dagen had ik dan ook zowel seizoen 1 als 2 bekeken. Ik dacht nog bij mezelf: moet je niet echt nog iets anders doen deze week maar ik kon niets belangrijkers verzinnen dan maar Prison Break door kijken Razz dus inmiddels had ik ook alvast seizoen 3 maar binnen gehaald zodat ik meteen weer door kon kijken. Ik was anders bang om afkick-verschijnselen te krijgen maar ja toen kwam het einde toch echt inzicht. Aflevering 13 van seizoen 3 zat erop en het was eerst ff voorbij.
Ik kwam weer ff in de realiteit terecht en dacht: wat moet ik nu in godsnaam doen? Ik kan niet zo lang wachten op seizoen 4....ik werd 's nachts zwetend wakker en droomde van het weer zien met Sara Tancredi. Toen kwam ik op het idee om maar is een (fan)site te bezoeken zodat ik misschien wat minder last kreeg van mijn ontwenningsverschijnselen. Laat ik maar is prisonbreak.nl intikken en ja hoor daar verscheen een site met aardig wat info.
Inmiddels kijk ik dan ook regelmatig ff op deze site (en het forum) zodat ik wat minder last krijg van vreemde verschijnselen dus ik dacht laat ik me maar is ff registreren op het forum en mezelf voorstellen Razz

Nou dat was de inleiding nu komt het echte verhaal...nee maar ik ben Arjen. Inmiddels 24 jaar en afkomstig uit een klein pittoresk dorpje in Friesland.
Heb dus een paar weken geleden eindelijk kennis gemaakt met de serie en kijk alweer uit naar seizoen 4.

Daantje.
BerichtGeplaatst: za jan 17, 2009 1:06 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Leeftijd: 20

Welkoooooommm Very Happy
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage MSN Messenger
daand
BerichtGeplaatst: za jan 17, 2009 8:01 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Crew
Prisonbreak.nl Crew

Welkom Arjen,
Nog hobby's?

Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN Messenger
minicooper
BerichtGeplaatst: za jan 17, 2009 10:26 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Leeftijd: 18

Hallooooowww

Welkom Very Happy
BerichtGeplaatst: za jan 17, 2009 11:23 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Leeftijd: 21

Hoi en WELKOM!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Radix
BerichtGeplaatst: zo jan 18, 2009 1:29 pm  Reageer met quote
Cameron
Cameron

Dit topic is van begin september dus ik zit hier al een tijdje. Heb alleen in de tussen tijd nooit veel gepost Wink Maar toch bedankt dat jullie me nu als nog weer welkom heten Razz
BerichtGeplaatst: vr jan 23, 2009 5:13 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Leeftijd: 108

WELKOOOOOOOOOOOOM! Very Happy

Edward Cullen

** **
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

PRISON BREAK FORUM forum index  ~  Dit ben ik
 Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie

Ga naar: