Agoed, zo ieder zijn ding he , ik heb de blauwe overal van Miller zien weggaan voor (schrik niet) 1200 dollar... en dat was nog goedkoop in vergelijking met alle andere PB objecten! _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....
Zot 45 euro voor een handteking ? Binnen 3 jaar kent niemand hem nog ( bij wijze van spreken natuurlijk )
Btw : Die van sara von ik ook al zo duur , wees iets realistischer _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
40,- Lijkt me een zeer redelijke prijs voor een echte PB fan. Ik heb ooit een plectrum van Ron Wood(bassist van de Rolling Stones) verkocht voor 100,- zonder enig echtheid certificaat. Ik ben niet z;n mega fan van Dominic of Wentworth maar van PB in het algemeen. Maar zou ik dat wel zijn dan had ik het zeker gekocht voor die lousy 40 euri's
Judego _________________ Sammy in Sona:"One box of rum for the man who bring me Micheal Scoffield."
Ik kan begrijpen dat echte fans er veel voor over hebben maar zelf ben ik totaal niet iemand die echt alles spaart van wie of wat dan ook en daar veel voor over heeft.
Persoonlijk zou ik trouwens liever zelf met ze op de foto gaan zodat je een echte persoonlijke herinnering hebt maar ja dat gaat ook niet zo maar _________________
Het is inderdaad wat judego zegt, dit zijn zelfs nog de goedkopere prisonbreak items, artikelen die daadwerkelijk in de serie gebruikt zijn gaan voor veel meer over de toonbank. _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....
Ha die Sobel, leuk dat je weer ff een bericht plaatst! _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design