Als je kijkt op het Fox forum dan lees je alleen maar topics over mensen die woedend en teleurgesteld zijn op de manier waarop PB is geeindigd, de dood van Michael.
Hele topics gaan over de liefde tussen Michael en Sara en dat ze kwaad zijn op de schrijvers dat ze Michael dood hebben laten gaan (nu blijft de vraag wat een "beter" eind zou zijn geweest, Michael die dood gaat aan een hersentumor of heldhaftig terwijl hij de liefde van zijn leven red) maar ik vind het toch grappig dat in ons allemaal eigenlijk een beetje een romanticus zit, we willen (bijna) allemaal niets liever dan een mooi "en ze leefden lang en gelukkig" eind...
Vind ik toch bijzonder in zo'n harde wereld als waar we nu in leven...
Wilde ik toch even kwijt _________________ Everything happens for a reason...
Leeftijd: 108
ik vind dat ze geen mooier einde hebben kunnen
maken.
ik echt iemand die een zwak heeft voor romantische
films. maar juist de films waar er geen 'en ze leefde
nog lang en gelukkig' is, vind ik het mooiste en laat
mij huilen.
als voorbeeld dus ook the final break
a walk to remember
seven pounds. en zo kan ik er nog wel een paar
opnoemen.
ik vind het soms ook beetje erg overdreven hoe
andere mensen helemaal in de ban zijn van 'MiSa'
het zijn en blijven maar personages xD _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Mij maakt MiSa ook niet zo heel veel uit, mij ging het meer om het personage "Michael Scofield" hij is toch wel DE hoofdpersoon en na alles wat hij heeft gedaan verdiende hij het gewoon om te blijven leven. Michael Scofield is prison break _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Haha die mensen zijn boos omdat ze zelf een hard en stom leven hebben en dan blijkt het leven in hun favoriete serie ook nog is hard en stom als het eindigt met michael die doodgaat, voor mij is het juist erg realistisch omdat je slimmer dan iedereen kan zien zoals michael maar kanker krijgen kan iedereen overkomen en kan je totnog toe niks aan doen. _________________ Meest gehaatte forum member.
Ach ja, het is een complimentje voor de schrijvers denk ik, die hebben zo'n goed werk geleverd qua verhaallijn en de acteurs hebben het natuurlijk heel realistisch neergezet, vandaar dat mensen misschien wel eens vergeten dat het om personages gaat en dat het geen reallife story is.
Een happy end had ik zelf wel leuk gevonden, ik ben nou eenmaal van de "ze leefden lang en gelukkig" maar als ik had moeten kiezen tussen de hersentumor en dit eind, kies ik toch voor dit eind.
Ik vind het gewoon een briljante serie en onwijs knap van de schrijvers dat ze dit allemaal hebben kunnen verzinnen. Het is ook wel goed denk ik dat er een eind aan is gekomen want op een gegeven moment krijg je ook een gevoel van "je...s houdt het dan nooit eens op, daar gaan ze weer..." hahaha, dan zijn we zelf ook wel toe aan een eind. _________________ Everything happens for a reason...
Mij maakt MiSa ook niet zo heel veel uit, mij ging het meer om het personage "Michael Scofield" hij is toch wel DE hoofdpersoon en na alles wat hij heeft gedaan verdiende hij het gewoon om te blijven leven. Michael Scofield is prison break
Idd,
Maar toch.., de schrijvers willen met zijn dood zeggen dat iedereen dood kan gaan.
Zelf de hoofdpersonage's.
En michael was wel DE hoofdpersoon.
Maar ik was toch meer fan van linc dan michael xD _________________
Leeftijd: 108
IngriddJ79 schreef:
Het is ook wel goed denk ik dat er een eind aan is gekomen want op een gegeven moment krijg je ook een gevoel van "je...s houdt het dan nooit eens op, daar gaan ze weer..." hahaha, dan zijn we zelf ook wel toe aan een eind.
ahhaha, dat had ik nu over die film.
ik had echt zo iets van; alwéér iemand uitbreken?
de film was veeeeeeul beter dan ik had verwacht, en het is inderdaad
maar beter ook dat ze ook gestopt zijn.
want als ze daarna wéér zouden uitbreken zou ik spontaan
niet meer kijken xD _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.