Nou, ik heb hem eer gister gekocht en had hem vandaag uit, na een paar uur flink doorlezen.
Geweldig boek
begin was een beetje rommelig maar het einde was super mooi , echt geweldig
p.s. liefst geen spoilers hier plaatsen, nogal lullig voor mensen die het boek nog moeten lezen
# kan je het Echt niet laten zet er dan me rood of dik gedrukt spoiler boven. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Hij was egt zooo kick had m in 1,5 dag uit! Geweldig! Wel jammer dat dit t laatste boek is.. Maja, we hebben de films nog! _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...
ik kijk hem wel in de bioscoop _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Veel wacht plezier, denk ong nog 1.5 jaar. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
ik zou het boek vandaag krygen maar meestal heb ik togh pech met zulke dinge xD want morge ja ben ik er een week niet en meot ik nog een week wachte dat ze zich gauw gaan schamen ! _________________ No one can outrun their destiny..
Nouw het zal nog wel langer duren dan 1,5 jaar, dan komt pas deel 6 uit dus je moet zeker nog 2,5 of 3 jaar wachten _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...
Leeftijd: 108
2010 of zo iets komt deze uit en die deel 6 komt in 2008 of 2009 uit weetniet meer zeker maar dat had Diana hier ergens gepost _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Laatste film is vastgelegd voor 2010, heb ik op Wikipedia gelezen _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
het boek ligt voor me heb nog niks gelezen maar dat ga ik wel in bed doen vanavond heb wel al stiekem de laatste bladzyde geleze xD kon het niet late ,, niet dat ik die snap maarja dat heb ik weer _________________ No one can outrun their destiny..
Ik heb hem niet gekocht, ik w8 wel wanneer de NL-versie in de bieb ligt
Of ik vraag m'n nicht want die heeft de engelse ! _________________ Wentworth Miller <333 damn so hot. ily!
Nl versie kan je ook nog wel een half/jaar wachten _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Je snapt er weinig van bij deel 7 _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design