Ik ga morgen met mn ouders en zusje. De bios heeft alleen de originele en niet de nederlandse versie dus word het een beetje afzien voor mn zusje.
En het 7e boek is uber spannend! De schrijfster laat er dit keer geen gras over groeien en de actie begint gelijk, heb al vaker de tranen in mn ogen gehad en ik ben pas bij blz 200! _________________
Ikkuh heb de film ook gezien samen met mijn nichtjes wij vonde hem opzich wl oke,,
Later hoorde we iemand achter ons zegge ,, ik moest echt huilen bij dat en dat stukje enz wij vonden de film echt niet om te janke ... Hier iemand wel ? Zo ja waarneer
Nee, leuk om te zien, maar meer ook niet. Ik verheug me nu wel op de volgende _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
Als je zo'n boek helemaal in de film wil hebben kun je erop rekenen dat je een film van minimaal 10 uur lang hebt. Dus er vallen altijd dingen af _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
ik vond de film eigelijk wel tegenvallen vond het laatste boek wel vet trouwens ik denk dat ik de eerste film nog steeds de beste vind _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD