Ik zal vanavond eens een nieuwe poging doen, ben ook van mening dat deze wat te donker is. Ging eigenlijk meer om het feit dat ik de foto achter de tralies wilde hebben maar dat is helaas wat donker uitgevallen.
Ga vanavond eens druk photoshoppen en die versturen.
Ben erg te spreken over die van Wizard en whyayeman _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
ik vind die van joske, mario en wizard toch wel de mooiste
misschien dat ik ook nog wel wat ga insturen xD _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Mooie inzendingen, zitten zeker een paar hele goede kandidaten tussen:) Ik heb net mijn eerste gepost, kon geen goed tekst lettertype vinden uit de ongeveer 200 die ik heb _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
vet mooie inzendingen zeg:D egt mooi ik doe niet meej hier kan ik egt niet meer tegen op _________________ kellerman: What is that, Faith?
Linc: Yeah That's Faith!!
oeh DavidoS vet mooie 2e inzending zeg.. egt goed (de rest is ook egt mooi hoor ) _________________ kellerman: What is that, Faith?
Linc: Yeah That's Faith!!
oeh DavidoS vet mooie 2e inzending zeg.. egt goed (de rest is ook egt mooi hoor )
Vind je ook niet dat de letters wat onduidelijk zijn? _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
Ik vind het ook wel apart, is een keer wat anders. Nog 2 dagen en dan zullen Justin en ik even overleggen wie de winnaar is, of winnaars zijn.
Joske, je inzending is nog geldig, de contest duurt namelijk tot 1 februari 2008. Ik moet wel even melden dat ik toch liever echte kleuren zie. _________________
Tja, misschien vanmiddag mn voeding terug en dat ik nog wat kan doen, maar anders gaat het niet lukken denk ik _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik zie ze niet? Zijn ze zichtbaar voor ons? EDIT: Sorry, zie er net een voorbij komen;) _________________