Ik heb prisonbreak.nl als startpagina, dus als ik het internet logo op mijn bureaublad aanklik krijg ik prisonbreak.nl maar dan staat er bij mij bovenaan dat plaatje niet meer dat is dan een blauw vak.
dat is al een tijdje je zo.
hebben jullie dat ook, of weet iemand hoe je die wel weer krijgt??? _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Michael Scofield,PB, zou je misschien even een screenshot hiervan kunnen maken en deze uploaden (bv. bij imageshack) en deze even naar mij sturen via PM? Ben erg benieuwd wat precies het probleem is. _________________
Ga in de namiddag maar even een poging doen:) Vette contest Moet alleen nog naar gitaarles en Nederlands PW leren _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
Als ik mijn videokaart terug heb voor februari doe ik mee... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
@joske: Nice, alleen jammer dat die dikke zwarte man in het midden staat, dat is niet echt een hoofdrol speler... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik vindt dat er te veel rood in die van jou zit BK, verder vindt ik die witte rand een beetje jammer, loopt helemaal door personen hun hoofd heen... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Bedankt voor al jullie inzendingen, we hopen er nog meer te krijgen natuurlijk, ik wil alleen even kwijt dat de header van Joske tot nu toe het dichtst in de buurt komt van wat we zoeken, het betekend trouwens niet dat er perse 1 winnaar is, als we er meerdere mooie tussen vinden zitten winnen er meer en word gewoon bij elk bezoek een willekeurige header gepakt. _________________
Hoe is die nu geworden, ik heb de kleur veranderd, en wat lichter gemaakt en het boog is nu onder dus niet meer over de gezichten van de personen.
Wat vinden jullie ervan en wat kan er beter???
Ik vind die van Joske en Eline tot nu toe een van de mooisten, ze passen goed bij de site!! _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Aangezien er al wat inzendingen binnen zijn zal ik mijn mening even geven over elke inzending zodat iedereen weet wat de richtlijnen een beetje zijn qua het ontwerp.
Joske, snel ingezonden, toch vind ik dit een erg nette header. De foto's links en rechts hadden misschien iets beter uitgeknipt kunnen worden, toch behoort deze tot een van mijn favorieten.
BK, je tweede inzending vind ik stukken beter als de eerste, toch ben ik niet zo'n fan van dat gekleurde. Ik zie liever de echte kleuren dan een color layer over het alles heen.
Eline!, het idee achter je inzending vind ik erg leuk, misschien een tweede inzending waarbij 2 foto's mooi in elkaar overlopen en de bloemetjes wat scherper zijn?
whyayeman, ik vind je inzending een beetje te donker en erg simpel, simpel is niet erg maar ik zie graag wat meer kleur dan dat donkere.
daand, voor beide inzendingen geldt, degene zonder color layer eroverheen vind ik het mooist, ze spreken me allebei erg aan.
Hoop dat jullie hier wat mee kunnen, succes met eventuele volgende inzendingen.
update: mario, netjes gemaakt, misschien iets aan de donkere kant.
wizard, je versie 1 vind ik erg netjes, ook deze komt bij mijn favorieten. Ik vind deze stijl erg mooi! _________________