Ik hen zelf een Ipod video, leuk ding, maar heb grote spijt dat ik geen week heb gewacht met kopen, ik heb hem gekocht toen hij 1 dat uit was, en er giga veel voor betaald, een week later gingen er al een paar tienjes vanaf.. _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....
ik heb geen Ipod, ik vind het veelste duur en ik zal het toch wel een keer laten vallen of kapot maken, mp3 is veel makkelijker & kost veel goedkoper _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.
ik heb ipod.. en ipod kun je laten verzekeren wel zo handig want heb hem al een aantal keren laten vallen xD _________________ No one can outrun their destiny..
nee heb geen ,heb gwoon een mp3 _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Leeftijd: 108
Ik heb iPod shuffle de nieuwe.
Ik ben nu aan het sparen voor iPod video om films te kunnen kijken in auto _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Leeftijd: 108
Jaa de nieuwe iPod shuffle ik wil sparen voor de iPod video voor in de auto; films kijken _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Kheb nu ipod nano 2 gig.
heb al heel veel liedjes op staan en paar fotos
maa nano is ook alleen voor muziek
en heeft gewoon mooier uiterlijk
als je de ipod videa neemt is groter en past niet zo echt
in de zak.. en daa rkun je films en alles opzetten..
en is ook stukje duurder maja
kwil toch alleen voor muziek _________________
Myn oude heb ik verkocht
Ik ga voor de nieuwe grijze ipodnano 2 gb!
Maar ben er nog niet
Ik vind een ipod handig voor school!
En als je ergens moet wachten of in de trein of bus ofzo, alleen zyn met je muziek is beter dan alleen zyn zonder muziek! _________________ Wentworth Miller <333 damn so hot. ily!
Ipod Nano 2 GB in de zilvere versie maar.. met ROZE hoesje _________________ Michael: I needed to be here,
but then I wanted to be here, with you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that..