heb de iPod Mini 4 GB Silver,,
Maar vind 4 GB te weinig,, ding is ook verlept,, blijft vaak hangen, enz.. erg irritant _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
hey,, ik heb nieuwe iTunes (7.01) gedownload en nu heeft ie alle afspeellijsten verwijderd van mn iPod,, heeft nog iemand dat gehad,,? of weet iemand hoe je die afspeellijsten er weer op krijgt,, is heel erg irritant namelijk _________________ PB...
Ik doe niet aan Ipods, Mac Computers etc. etc. Vind het nog een beetje duur en heb liever een handheld iets waar ik meer mee kan (palmtops of PSP (omgebouwd tot hacking tool) _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
De mp3-spelers van iAudio hebben de beste muziekkwaliteit van alle mp3-spelers, moet je natuurlijk ook goeie oordoppen hebben van Sennheiser ofzo en tsjah.. leuk schermpje, waar je ook filmpje op af kunt spelen
Zit alleen nog te twijfelen of ik hem wil gaan kopen, het is namelijk best wel prijzig, en ik weet niet of ik hem wel vaak zal gaan gebruiken.
EDIT: Dat ding eraan is een afstandsbediening _________________
pff ik zou niet weten wat ik met zo'n dng moet doen :S
als ik een filmpje wil zien pak in mn tv en de dvd speler~!
als ik muziek wil luisteren zet in een cdtje in de cdspeler in mn auto, kamer, pc of radio..
en dan erbij wat heb ik aan zoveel opslag ruimte enzo :S
bedoel als ik 30 liedjes erop heb staan ben ik die na een week weer zat en wil ik er nieuwe op
voor mij geen ipod ding ofzo _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Ipoad is handig voor in de bus, als je lange reistijd hebt naar school. Of in het vliegtuig, of als je naar het buitenland gaat. zo kan je nog uren doorgaan
ik heb hem gekocht omdat je juist veel nummers erop kan zetten en hem dus minder vaak aan de computer hoeft aan te sluiten.. en verder omdat je je eigen muzieklijst samen kan stellen,, vink ook handig,, hoewel dat bij de kleine ook kon,, maar vin de iPod mooier,, _________________ PB...
ok i-pods zijn wel mooi maar ik vind een mp3 spelertje van rond de 30 euro ook al goed net zoals RG_ al zegt als ik een filmpje wil kijken dan pak ik de dvd of video recorder haha _________________
ja maar die mogelijkheden zijn voor mij niet nodig als ik zo'n ding koop koop ik hem voor tijdens het reizen, aangezien ik met de trein/auto/fiets het meeste reis... wil ik alleen maar een mp3 spelertje wat heb ik aan ene ipod als er een goeie instalatie in mn wagentje lift en op de fiets kan ik geen dvd's kijken... en nja hoelang zit je in een trein niet lang.. _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت