hihi...als je nog nooit van macbook heb gehoord dan zou dat als eerste in je gedachte opkomen ( mc donalds ) maar zou wel een onzin topic wezen want waar moet je nou over praten als het onderwerp mc donalds is ...hamburgers, mc chickens dit vind ik eerlijk gezegt ook een beetje een onzin topic wat boeid het nou wat voor pc je hebt als ie het maar doet vind ik.... _________________
mja, mss zeik ik ook wel maar ik vind het gewoon leuk als anderen ook een mac hebben
en idd, met een goeie virusscan heb je ook niet zo veel last van virussen, maar Mac OS X ziet er gewoon veel mooier en moderner uit dan windows. Met macosx is alles gewoon lekker voordehandliggend, en met windows.... niet
maar je zou het eigenlijk eens uit moeten proberen, net zoals ik met windows heb gedaan (ik heb er nog steeds een trauma aan overgehouden )
Zo ziet het er ongeveer uit jah alleen hij heeft de taskbar van Windows er nog opstaan.. maar die zou die eventueel wel weg kunnen halen, maar is niet handig _________________
ik heb ook een gewone pc, net nieuw gekocht van de zomer, en daar ben ik heel blij mee _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik heb ook pas een nieuwe laptop gekregen maar geen Mac
En zolang deze het nog doet blijft die lekker op mijn kamer staan
xx _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.