Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb wel een tijdje op het forum van Fox PB gezeten, maar in het Nederlands reageren zal een stuk makkelijker zijn denk ik hahaha.
Ben zelf een groot fan van Prison Break. Dit is echt de eerste serie in mijn leven die mij zo heeft geraakt. Ik had een aantal afleveringen gemist dus ik heb nu de eeste 3 seizoenen op dvd gekocht, mede om ook de extra's te bekijken (zie mijn andere topic in "algemeen") en ik ben nu alle afleveringen opnieuw aan het bekijken. Wel grappig dat mijn vriend (die normaal gesproken helemaal niet zo in series opgaat, nu net als ik helemaal verslaafd is geraakt ) we kijken gemiddeld zo'n 2 afleveringen per avond en we zijn nu bij dvd 4 van seizoen 1 (hebben dus nog wel wat te gaan).
Ik vind het fantastisch verzonnen allemaal, dat je in iedere aflevering zoveel spanning kunt brengen vind ik geweldig! Heel knap gedaan. Oke, sommige dingen zijn wat over de top, maar het blijft ook tv natuurlijk.
Ik heb echt vreselijk gejankt dat Michael doodging en zeker de manier erop, maar ik vind het nu dat ik erop terugkijk heel mooi, dat hij zijn leven heeft gegeven om de liefde van zijn leven te redden (en alle anderen natuurlijk).
Zal waarschijnlijk altijd mijn nummer 1 serie blijven!!!
Groetjes Ingrid _________________ Everything happens for a reason...