Jaa het is echt een raar verhaal vind het zo zielig _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
zielig was t zelfde jaar in portugal maar niet in algarve... echt ziekelijk dat iemand zoiets doet :S _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
lijkt me eg vreselijk om ontvoerd te worde khoop eg dat het niemand hier overkomt _________________ »welcome to prisneyland fish«
sjatjee doe bus mien alles xxx hvd Joyce
Leeftijd: 108
Myn God hoe zielig
Please pray for me, I want to go home.
Zo zielig
Man echt ziekelijk ben je als je zo'n kind gaat ontvoeren _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
echt kei zielig voor die familie
ik vat ook niet wrm zei juist de einige van die kindere is die ze hebbe meegenomen
echt heel raadselachtig allemaal..
hoop dat het meisje niet dood is _________________ No one can outrun their destiny..
Maar het is zo raar.. ik bdoel ze horen ook niks van die lui of wel? die haar hebben? _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Een Britse zakenman looft 1 miljoen pond, bijna 1,5 miljoen euro, uit voor de gouden tip die de 3-jarige Madeleine McCann terugbrengt bij haar ouders.
Britse peuter Madeleine verdween uit vakantieresort in Portugal
Zoektocht naar Madeleine heeft nog weinig opgeleverd
De 57-jarige miljonair Stephen Winyard zegt mee te leven met haar ouders, die keer op keer op televisie smeken om hulp bij de zoektocht naar hun dochtertje dat acht dagen geleden tijdens hun vakantie in Portugal verdween.
Sinds de verdwijning zoeken vrijwilligers uit Groot-Brittannië en de politie in Portugal naar het meisje, dat dagelijks in de Britse kranten en op de Britse televisie te zien is.
De politie denkt dat ze is ontvoerd. Op beelden van een beveiligingscamera van een benzinestation is te zien hoe een vrouw en een meisje dat op Madeleine lijkt in de nacht van de verdwijning met twee mannen wegrijden in een auto met een Brits kenteken. Het benzinestation is niet ver van het resort waar de familie McCann vakantie vierde.
Voetballers
De jonge Madeleine beheerst de Britse media. Dinsdag deed de populaire Portugese voetballer Cristiano Ronaldo, van de Britse club Manchester United, op televisie een oproep om het meisje vrij te laten.
Naar verluidt zal de Engelse voetbalheld David Beckham hetzelfde doen. En volgens de BBC zijn de spelers van Celtic en Aberdeen van plan zaterdag te spelen met speciale gele armbanden.
Verdwenen
Madeleine McCann is donderdagavond verdwenen uit een apartement in de Algarve, in het zuiden van Portugal. De ouders gingen wat eten met vrienden, en lieten hun drie kinderen - Madeleine en een jongere tweeling - in het appartement achter.
De ouders, Gerry en Kate McCann, gingen regelmatig even kijken, maar op een gegeven moment was hun oudste kind verdwenen. Vandaag hebben ze in een verklaring laten weten dat ze alles op alles zullen zetten om hun kind terug te vinden.
_________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik vind het echt erg voor die familie :s
ik hoop dat ik nooit zo iets meemaak :s _________________ Michael: If I surrender now, I’ll lose everything I love
PRAIA DA LUZ - In de slaapkamer van het vakantie-appartement in het Portugese Praia da Luz waaruit het Britse meisje Madeleine McCann bijna honderd dagen geleden verdween, zijn bloedsporen gevonden. De politie laat onderzoeken of het bloed afkomstig is van Madeleine.
Leeftijd: 108
Oh God
Ik hoop dat het niet waar is en dat het bloed van de dader is.
Hoop dat ze haar snel en levend vinden! _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Je snapt niet hoe ze zo lag onvindbaar kan blijven _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design