Ik ben momenteel ook heroes season 2 aan het kijken, moet bekennen dat het een geweldige serie is, gebeurd erg veel en je wordt fan van zowel bad als good guys... vooral aangezien de ultime bad guy en ultime good guy samen iets gemeen hebben, ze kunnen gaven van alle andere "heroes" overnemen, alleen de bad guy moet daar iets speciaals voor doen...
Deze serie boeit me net zoveel als Prison Break, alleen serie die mij het meeste boeit is Dexter, vooral omdat ik me erg kan vinden met de hoofd persoon Dexter (niet te verwarren met die domme tekenfilm serie).
Dexter gaat over een soort van forensies patholoog die voor de politie werkt om moorden op te lossen, alleen in zijn vrije tijd heeft hij een wat speciale hobbie, namelijk zelf mensen vermoorden, maar niet zomaar mensen, maar moordenaars net als hij zelf.
Dus soort van bad guys opruimer, erg gaaf iig. _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Kijk het niet meer,,ik vodn het eerst wel leuk worden,,maar het werd een beetje minder en toen begon pb seizoen 3 en toen hoefde ik heroes eigenlijk niet meer te zien. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.