Vanaf donderdag 21 juni, de vervanger van Prison Break, op RTL5. Het lijkt me wel leuk en ik ga het ook volgen. Maar het kan nooit tegen Prison Break op
Tijdens een totale zonsverduistering worden de levens van meerdere mensen voorgoed veranderd.
Afzonderlijk van elkaar ontdekken zij dat ze een bijzondere gave bezitten.
Ze hebben geen idee waarom zij zijn uitverkoren maar één ding hebben ze gemeen. Het zijn allemaal Heroes die we hard nodig hebben!
Ik het filmpje op RTL5 zag het er ook wel leuk uit
weet nog niet of ik het zal kijken..lijkt me een beetje nep _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Het is een hele mooie serie, zeker de moeite waard om te kijken!
Ik vind Heroes naast 24 en Prison Break de top-series van het moment (zullen vast wel meer goede series zijn maar zo veel tijd heb ik ook niet om alle series te volgen )
In het begin is het eventjes wennen maar je moet gewoon de eerste aflevering kijken om in het verhaal te komen en ik weet zeker dat je de rest van het seizoen ook wilt zien.
Omdat het eerste seizoen een succes was (en met een cliff hanger is geeindigd) komt er ook een 2e seizoen aan!
Maar ik ga natuurlijk niks verklappen over de serie jullie moeten het zelf maar gaan kijken...
Veel plezier! _________________ - Prison Break
- 24
- Heroes
- CSI (las vegas, miami en new york)
het spreekt me niet egt aan.. beetje nep enzo.. maar als ik iedereen hier zo hoor moet ik het wel volgen.. ga het dus cker proberen (john doe is ook een mooie serie ) _________________ kellerman: What is that, Faith?
Linc: Yeah That's Faith!!
heb pas t voorstukje gezien,misschien toch wel interessant om t eens te kijken _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
heb net de 1e aflevering gezien,ga t nu wel volgen _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Mijn broertje is er helemaal weg van. Volgens hem is het zelfs beter dan PB. Nouja dat zullen we nog wel zien
Ik denk dat het een heel goede serie is, ik ga het ook zeker kijken, maar pas als ik het niet zo druk heb (want anders verwaarloos ik al m'n andere dingen, als het echt zo spannend is ) _________________
ik heb hem weer gemist -.-' en vanavond ga ik hem niet kyke want ik moet heel vroeg op morge xD
dus ik neem hem maar op en dan gaan we zien wat het is _________________ No one can outrun their destiny..
het leek me eerst eigenlijk niks, maar ben toch ff gaan kijken.. tis eigenlijk best wel vet haalt het lang niet bij PB maar tis opzich wel leuk als vervanging.. tis wel apart _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
heb het nu dus gezien maar vind het wel beetje overdreven allemaal maar is togh wel leuk denk wel dat ik het ga volgen _________________ No one can outrun their destiny..
Oh ik heb de eerste aflevering van Heroes nu 2x gekeken en ik weet zeker dat ik het ga volgen. Het lijkt me een geweldige serie, die de leegte van Prison Break hopelijk zal vullen.
Hiro is trouwens zo'n schatje! _________________ *insert random T-Bag quote* <3
ik ben het nu helemaal aan het volgen,is een goeie serie,nu wordt het ook meer spannend.Maar Prison Break blijft de beste serie ooit.Al is Heroes ook een hele goede en mooie serie om te zien.Ga het vanavond kijken,is de hh. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
nu begin ik het ook eindelyk te snappen de betekenis van de personages bedoel ik dan (ben ff de naam kwijt) alleen van die blonde met haar zoontje daar snap ik de rol niet van wat zij vor nut heeft _________________ No one can outrun their destiny..
heb het gisteravond weer gemist,dus dat word weer zondag de hh kijken. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.