Een vraag, wat gaat er met het forum gebeuren als prison break afgelopen is, blijft het bestaat of zal het stoppen? _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you're reading this letter, you know i died revenging Sara's death.''
Leeftijd: 108
die blijft gewoon.
en ik vind dat dit geen vraag is.
dit forum is voor de meerderheid
voor gezelligheid. en dat zal ook
altijd zo blijven.
slotje dus. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
De mods (waaronder Kimm.) doen heel erg goed hun best en leveren goed werk. Dank hiervoor.
Ik vind dit wel een 'nuttige' vraag en als eigenaar van deze site wil ik hier dus ook even officieel antwoord op geven.
De site zal ook nadat Prison Break ik Usa en / of Amerika is afgelopen gewoon blijven bestaan.
Sowieso zal ik, zolang er activiteit op het forum is, de website in de lucht proberen te houden.
Gezien de website en zeker ook het forum, inmiddels een schat aan informatie bevatten, zal ik ook, mocht het forum na verloop van tijd een stuk minder goed bezocht worden, de website proberen online te houden.
Zoals jullie begrijpen kost dit geld en tijd en is alles gratis op www.prisonbreak.nl
Beloven voor de lange termijn kan ik dus niks, maar jullie hoeven je in ieder geval geen zorgen te maken voor de komende tijd!
Precies, ik houd hem sowieso nog wel een jaar in de lucht.
Grote kans dat hij over 5 jaar nog gewoon bestaat hoor!
En ik en ten alle tijden bereid de indeling enigzins om te gooien om er een wat breder forum (qua onderwerpen) van te maken mocht dit tegen die tijd gewenst zijn
Hah, heel erg bedankt voor het antwoord _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you're reading this letter, you know i died revenging Sara's death.''