Die jongens in Italie zijn zo facking lekker
Tenminste de meeste dan. bij mij in het dorp wonen 2 super knappe jongens
Levi (blonde haren, blauwe ogen, 16 jaar)
Christian iedereen noemt hem Chris (bruine haren, bruine ogen, 15 jaar.)
Die Chris heeft van dat langere haar. en dan stijl en het is zoo hip WAAAA
En dan te bedenken dat ik ze al ken vanaf dat ik klein was
Whaha, die Chris voldoet exact aan de beschrijving van mijn broertje (ook bijna 15)
Ik vond die Italianen een beetje tegenvallen eerlijk gezegd... _________________
Ik ga dit jaar naar Italie,eindelijk weer eens met vrienden
Op deze site staat waar ik heen ga...
http://www.sunjets.be/index.php?group=auto&page=boek
je kunt dan ook nog naar wat foto's kijken,is best wel een rusig gebied,misschien een beetje simpel,, _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Laatst aangepast door *PiM* op di jun 12, 2007 9:37 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
sorry die eerste was fout.. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Pim, volgende keer de edit knop gebruike! _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Ik ga naar Tsjechië kheb der al super zin in .. , & voorderest ga ik heel vaak zwemmen en met vrienden afspreken enzo. _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.
Laatst aangepast door Summer op za mei 19, 2007 3:31 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
heel mijn vakantie lekker in nl denhaag schilderswijk lkkr naar scheveningen en al lkkr geen marokko dit jaar oefff hoop dat het een lekker weertje word in dit kikkerland _________________ Michael Scofield [LL]
Aaaaaaaah, kheb net nieuwe bikini gekocht..
Maargoed, ik ga naar Duitsland met vriendinnen. Het wordt ons door iedereen afgeraden, maar we gaan toch..
Ook leuk: ik ben de enige die Duits spreekt. Wordt vast een succes! _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
italianen vallen best wel tegen sommige denken dat ze knap zijn ahaha kom net terug van italie en was tegek! ga ook nog naar turkije en zwolle dit jaar _________________ No one can outrun their destiny..
ik heb echt super zin in de vakantie,f geen school meer ,alleen maar voetballe,met vrienden afspreken,echt vet _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Jaa, ZOMER! Daar heb ik zin in! We gaan weer lekker op fietsvakantie met het hele gezin. Alle spullen achter op de fiets, in het vliegtuig naar Engeland an daar langs de kust omhoog fietsen. Op de route liggen allerlei kastelen, waaronder die van Harry Potter. Weer terug in Nederland heb ik zo'n drie dagen om mijn koffer te pakken voor het zomerkamp in Rogery, Belgie. Dat is een twaaldaags kamp van de Christengemeenschap, echt onwijs gezellig.
De rest van de vakantie ga ik lekker luieren in m'n achtertuin of op het strand
Vakantie afgeblazen. Finito. Ik ga met mazzel alleen nog maar naar kamp die twaalf dagen. _________________
Balen _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Jaa, ZOMER! Daar heb ik zin in! We gaan weer lekker op fietsvakantie met het hele gezin. Alle spullen achter op de fiets, in het vliegtuig naar Engeland an daar langs de kust omhoog fietsen. Op de route liggen allerlei kastelen, waaronder die van Harry Potter. Weer terug in Nederland heb ik zo'n drie dagen om mijn koffer te pakken voor het zomerkamp in Rogery, Belgie. Dat is een twaaldaags kamp van de Christengemeenschap, echt onwijs gezellig.
De rest van de vakantie ga ik lekker luieren in m'n achtertuin of op het strand
Vakantie afgeblazen. Finito. Ik ga met mazzel alleen nog maar naar kamp die twaalf dagen.
JEEEMIG.. echt zwaar balen.. je mag wel met mij mee! _________________