Na een confrontatie met Gretchen kwam ik tot het idee een strikvragen topic te openen, we kunnen hier leuke strikvragen over pb aan elkaar stellen en proberen te beantwoorden.
Ik begin maar:
Welke nep naam van de FBI gebruikte michael toen hij bij pam naar binnen ging? (s02e09) _________________ Meest gehaatte forum member.
uuuuuyyhm best een lastige maar volgens mij was dat : Wayne Merick.
Wat zou de nieuwe naam van Lincoln zijn toen ze uit Fox River waren ontsnapt ( toen Michael twee nieuwe paspoorten had klaar liggen samen met de kleding uit dat graf ) _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Phineas mcClintoc? die naam herriner ik me 1 van hun gewoon nog zeggen maar volgens mij was dat die van Michael _________________ Meest gehaatte forum member.
Waar hadden alle cardholders een meeting begin seizoen 4?
Ehm nee hoor? dat is de nieuwe identiteit van Michael als ze ontsnapt zijn, ik vroeg hoe hij zichzelf noemde toen hij bij Pam kwam om wat vragen over Mahone te stellen.
Waar hadden alle cardholders een meeting begin seizoen 4?
Ehm nee hoor? dat is de nieuwe identiteit van Michael als ze ontsnapt zijn, ik vroeg hoe hij zichzelf noemde toen hij bij Pam kwam om wat vragen over Mahone te stellen.
Je moet beter kijken het was de eerste vraag van het topic en ik stelde hem in de eerste post.
ze hadden een meeting op een verlaten industrie terrein ergens in de haven van Los Angeles
Strikvraag: In S02E20 hoor je de feds op het FBI buro praten over dat T-Bag opgepakt is in Mexico, maar dan later in de aflevering zie je T-Bag gewoon lopen in de hoerenbuurt van Panama....
Leg dit uit hoe dat kan _________________ Meest gehaatte forum member.
Maar van die meeting is wel heel simpel geandwoord, ik bedoelde precies waar...
en dat was de powerplant in newport beach
en hoe gaat deze topic eigenlijk..., alleen andwoorden als je het zeker weet?
of andwoorden geven totdat die goed is en degene met het goede andwoord weer een nieuwe vraag?
of andwoord geven...- fout, gewoon volgende vraag?
verder met deze dan:
mario schreef:
Strikvraag: In S02E20 hoor je de feds op het FBI buro praten over dat T-Bag opgepakt is in Mexico, maar dan later in de aflevering zie je T-Bag gewoon lopen in de hoerenbuurt van Panama....
Ja klopt, maar het was om de kijker te verwarren, T-Bag was opgepakt maar werd natuurlijk aan company agenten uitgeleverd en die gebruikten hem om Michael in de val te lokken
Hoevaak is Lincoln ontsnapt van aanhoudingen/gevangenis? _________________ Meest gehaatte forum member.