Ik ben Maurice,35 jaar(ouwtje he ) en kijk ook graag prison brake samen met mijn vrouwtje.
Eerste 5 series gemist helaas en de twee laatste.
Dit is eigenlijk ook een van de redenen dat ik me hier registreer.
Verder vind ik het echt een topserie die je eigenlijk nooit mag missen,maar helaas had mijn hd recorder er geen zin meer in.
Nog even een bedankje aan de mensen die dit mogelijk maken om deze site te maken en te onderhouden,Echt top mensen
Ik ben Maurice,35 jaar(ouwtje he ) en kijk ook graag prison brake samen met mijn vrouwtje.
Eerste 5 series gemist helaas en de twee laatste.
Dit is eigenlijk ook een van de redenen dat ik me hier registreer.
Verder vind ik het echt een topserie die je eigenlijk nooit mag missen,maar helaas had mijn hd recorder er geen zin meer in.
Nog even een bedankje aan de mensen die dit mogelijk maken om deze site te maken en te onderhouden,Echt top mensen
groeten Maurice
Gelukkig ben ik niet de oudste
Welkom op het forum _________________
The Original Jodi Lyn O'Keefe Fansite
http://jodilynokeefe.info
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
Welcome & Enjoy _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Welkom _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design