Vandaag heb ik een Hide functie toegevoegd aan het topic.
Hiermee kun je teksten verbergen. Ze worden alleen zichtbaar voor de lezer als hij of zij een bericht heeft geplaatst in het topic.
het is niet de bedoeling dat deze functie te pas en te onpas wordt gebruikt!
In eerste instantie is het alleen bedoeld voor de gebruiker die ondertitelingen maakt en ze hier met jullie wil delen.
Maak je misbruik van deze optie, dan kun je verbannen worden van de site!
Hieronder zal ik een tekstje verbergen, zodat jullie kunnen zien hoe het werkt.
Je moet dus een reactie plaatsen om de verborgen tekst te kunnen zien:
Verborgen tekst:
--- Je moet een bericht plaatsen in dit topic, om deze verborgen tekst te kunnen zien! ---
Zal zeker vaak worden gebruitk voor Ondertitelingen indd!! _________________ Michael: If you think I'm gonna leave my brother behind, you have *massively* underestimated me!
ik vind het goed dat die optie er is alleen wel rot aan de ene kant omdat wel geregisteerd moet zij niet dat zo veel werk is maar toch:P _________________ fan van prison break en poker speler
ik vind het goed dat die optie er is alleen wel rot aan de ene kant omdat wel geregisteerd moet zij niet dat zo veel werk is maar toch:P
Daar heb je wel gelijk in.
Maar als de mensen blijven terug komen is het juist goed
Anders is het heel jammer dat ze zich alleen registeren voor die ondertiteling _________________ Michael: If you think I'm gonna leave my brother behind, you have *massively* underestimated me!