Ik wist dit forum eigelijk al lang, maar ik was m'n gebruikersnaam en ww vergeten. Je kan alleen je ww opvragen met gebruikersnaam. Toen heb ik maar even met een wegwerp adres me opnieuw aangemeld.
Maar hoe ik hier toen kwam, tja google hè.
Na dagen lang googlen ben ik heel vaak op deze site uitgekomen
heel vaak !!
en ook heel vaak blijven plakken
toen gezien dat hier ook een forum was ...
en na een beetje twijfelen me toch ge regigistreerd ... _________________ Michael: I need you in there. Lower the sheet.
Sucre: you only lower the sheet if you and your cellie want to get friendly.
Michael: Do you want to protect your reputation or do you want to get out?
toen het pas op tv was begon ik het te volgen en wou er dus meer over weten dus ik nam een bezoekje aan de site
maar da was wel heel lang geleden.
de eerste keer toen ik op de site keek was de style uuh jaa hoe zeg je dat, ik zal het zo zeggen nadat de eerste keer dat ik op de site keek ik de style 2 keer veranderd
Ik had nog nooit pb gezien, maar ik hoorde er steeds meer mensen over. Dus kon ik seizoen 1 & 2 krijgen en heb alles in nog geen 3 weken gezien. Meteen vet verslaafd en via google kwam ik op deze site. Tja, dan ook maar meteen op het forum, altijd gezellig
via dat altijd zo handige google _________________ Michael: I needed to be here,
but then I wanted to be here, with you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that..
gwn via prison break intypen in google en kwam hier terecht kwam vooral om wat nieuws over PB te horen _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Typte op google in Prison Break. En toen kwam ik hierop terecht.! _________________ Michael: If you think I'm gonna leave my brother behind, you have *massively* underestimated me!
Ik dacht, er zal vast wel een goede site over PB zijn, dus ik tikte www.prisonbreak.nl in. Ik keek al wat langer rond op deze site, alleen een paar dagen geleden heb ik me geregistreerd. _________________ Be the change you want to see in the world