ik volgde prison break op de tv was er helemaal verslaafd aan haha nu nog steeds ...en ging ik rondkijken op internet of er een forum was waar je lkkr kon kletsen er over en zo ben ik hier op gekomen _________________
Ik was PB fan, zat wat te googlen voor PB, kwam eerst op Fox's officiele site en op een wikipedia site en daar stond deze site gelinked als zijnde goede NL talige community.
Dus toen eerst vaak posts gelezen enzo en dacht uiteindelijk, ach waarom niet ook gelijk lid worden? _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ik was op zoek naar wallpapers van Prison Break en daar zag ik in ene een NL adres staan. Toen ben ik dus meteen ff gaan kijken en ook lid geworden.
Ben ook zo'n verslaafde en hier kan je leren ermee om te gaan, hoop ik????
Ik was al best lang op zoek naar een leuke site van pb.. en eventueel een forum
en toen zat ik op een ander forum te kijken en daar gaven ze dit forum als advies
Dus here I am _________________ http://img169.imageshack.us/img169/8177/wentm3cv0.png
wentworth miller <333
hoe ben ik hier terecht gekomen ?
zat beetje op google te kijken over prison break en ineens vond ik dit .. maar eerst kon ik me niet aanmelden maar nu wel
ik ben hier terecht gekomen, doordat ik Prison Break op de tv keer.
en ik dacht dat er vast wel een site over was
en toen ben ik gaan zoeken en kwam ik hier uit