Waarschijnlijk een heeeeeeele domme vraag, maar hoe kom ik in hemelsnaam bij de extra's op de dvd's???
Ik start de dvd, krijg ik eerst al dat over illegaal verspreiden ed. daarna kom ik in het hoofdmenu met alle afleveringen en daaronder staat een verwijzing naar Fox. Waar staat het kopje extra's? Op de achterkant (bijv. bij dvd 1 van Seizoen 1) staat "Pilot" "Allen" "Cell Test" "Cute Poison" en Extra's, maar ik weet niet waar ik die kan vinden?
Ik heb overigens de originele dvd's. Wel tweedehands overgekocht, maar in de originele dozen ed.
Kan iemand mij helpen of ben ik nu erg blond bezig???
Groetjes Ingrid _________________ Everything happens for a reason...
Als het goed is als je op 1 van de aflevering klikt
krijg je iets van:
Afspelen
Scene selecteren
(Iets van ondertiteling)
en dan bij sommige staat extra's (als het goed is)
Bijvoorbeeld:
Commentaar van diverse acteurs en regiseurs
of delete scene's _________________
Nou, ik heb ze idd gevonden hoor! Op dvd 6 van Seizoen 1. Thanks!
Ik moet zeggen dat ik Robert Knepper ook wel een ontzettend goede acteur vind hoor! Hij zet het personage van T-Bag zo goed neer dat ik bij de intervieuws op de "extra's "echt dacht van "oh ja, dat is natuurlijk ook gewoon een acteur" haha, knap hoor, zo'n geflipt persoon spelen. Hij vind het volgens mij ook echt heel leuk om te doen.
Bravo!
Groetjes Ingrid _________________ Everything happens for a reason...