Ik heb geen idee, ik denk dat me maar moeten wachten tot seizoen 4
Maar dan kan ook niet iedereen meepraten want een aantal kijkt ook alleen met nederland mee dus.... _________________
misschien wat sub forums maken voor andere series? Dat maakt forum en discussies wel actiever, vooral series zoals House, Lost, Oz, Supernatural etc. etc. _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Hmm, ik denk dat het forum vooral een beetje dood is, omdat prison break al een paar maanden niet op tv is geweest en er daarom niet veel meer te vertellen / discusseren / vragen valt? Het is natuurlijk altijd leuk om het ook over andere series te hebben , en wat Kellerman zei, daar misschien een subforum voor te maken ofzo? _________________ 4815162342
GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN !
maak er een supertof jaar van, met heelveel Prison Break ;D
ja,,dat is een goed idee meer forums maken over verschillende series, dat kom je wel eens meer tegen...dan kunnen we het beste eerst een poll maken met bekende series en waar het grootste percentage naar kijkt daar wordt een forum van gemaakt...ik denk dat er dan wel meer leden komen,,
maar misschien is het eerst handig om te kijken hoe het gaat met het forum als prison break weer op de tv is,,,waarschijnlijk melden er dan weer nieuwe leden zich aan _________________
nou met alleen prison break is het druk met vlagen, alleen als PB op tv is even druk daarna weer dood, best jammer was leuk forum hier namelijk _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ja,,vroeger kon je het amper bijhouden de topics zoveel werd er per dag gepost,,nu kan je gerust om de week komen dan zijn er nog maar 3 nieuwe posts..maja we merken het wel hopelijk komen fritsel, roeiboot, maartje ook nog eens (maar met jou kellerman en nog een aantal anderen is het ook te doen hoor ) _________________
Momenteel is het toch een actief forum , maar dat komt wss door S04 ! Wat zal er gebeuren als S04 het laatste seizoen is ? Dan zal het hier volledig dood zijn volgens mij . ! _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Aan het eind van seizoen 3 werd het al een beetje stil hier. maar toen seizoen 4 kwam, kwamen er weer meer. Als seizoen 4 afgelopen is en er komt geen seizoen 5 dan denk ik dat het hier wel heel rustig word.
Maar we hebben nog een hele boel afleveringen te gaan en als er een keer een stop komt ofzo dan duurt het nog wel ff voordat het hier echt dood is. _________________
misschien wat sub forums maken voor andere series? Dat maakt forum en discussies wel actiever, vooral series zoals House, Lost, Oz, Supernatural etc. etc.
Zijn al een aantal site's die series combineren.
Wij hebben het sub-fora "beeldbuis"
en daar kan je (als het er nog niet is) een topic aanmaken voor elke serie die je leuk vindt _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Dat zou idd wel wat meer members lokken . Maar hoe kunnen mensen dit weten? Eventueel er reclame ofzo voor maken . Meeste mensen denken dat dit hier alleen over PB gaat. Wat in het 1ste geval ook is . _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Ja dat kan, maar aan de andere kant heb je ook kans dat er alleen maar mensen komen die alleen naar die andere serie's kijken en dat er dan bijna niet meer over prison break gesproken word. _________________
thoja eenmaal ze zien dat er veel ovr PB gesproken word zullen ze wel blijven! Btw , het HOOFDonderwerp blijft Prison break _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...