eerst om 6 uur,, toen viel ik weer in slaap en was het 7 uur,, toen viel ik weer in slaap was het half 9 en ben uiteindelijk om 9 uur mn bed uit gegaan,, (ze zijn tegenover mn huis een nieuwe woonwijk aan het bouwen waar ze soms om 6 uur beginnen.. ) _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Wees blij dat je niet in een flat woont waar ze minstens 6 keer per jaar boren, en als ze boren dat minimaal een week moet duren (van 6 's ochtends tot 10 savonds waardoor je niet eens je muziek meer kan horen)... Goede reden vor mij dus om binnen half jaar in een gewoon huis te wonen
Was vandaag beetje laat wakker, 12 uur _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
haleloejah dat is nog laat zeg ik moet aanstaande maandag stage lopen en dan moet ik al 7 uur daar zijn dus ik moet al om half 6 / 6 uur eruit en dan nog een stukie fietse maar goed....ik heb het er wel voor over hha ik moet toch in een verzorgingstehuis voor oude mensen eten ronddelen, ouwe mannetjes wassen enzo ahahah niet zo heel erg _________________
ja het is ook best eng in het begin heb het nog nooit gedaan bij iemand maar goed als je verpleegkundige wilt worden krijg je daar mee te maken...maar als je het 1 of 2 keer denk ik heb gedaan dan wen je der van zelf wel aan (hoop ik ) _________________
had ook mn wekker gezet,, ik zet altijd mn wekker,, omdat ik er na een bepaalde tijd mn bed uit wil.. _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*