Haha lol , denk dat dat wel mee zal vallen, De AIVD heeft zelf geen echte mogelijkheden zoals in Amerika, hier in Nederland zullen we het toch van gasten als de BBE moeten hebben
Quote:
Bijzondere Bijstands Eenheid (afkorting: BBE) is een term die gebruikt wordt voor twee Nederlandse nationale anti-terreureenheden: de BBE-Mariniers en de BBE-Snelle Interventie Eenheid.
_________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
- De laatste aflevering (22) heet Sona, genaamd naar de gevangenis in Panama waar Michael heen gaat
- Hij zit hier niet alleen, er zit nog een bekende van hem
- 8 mensen halen Panama.... Michael, Lincoln, Sucre, Sara, Bellick, Mahone, Bill Kim en T-Bag
- In de laatste aflevering zal er iemand dood gaan en er zullen er 2 vermeend dood zijn maar er word niks over bekend gemaakt in seizoen 2, daarvoor zul je moeten wachten tot seizoen 3
_________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
naja als je aflevering 22 hebt gezien (zoals ik) dan weet je het wrslk...
naja als je het niet wilt weten lees je dus niet verder!
kimm word neergeschoten
bellick gaat de bak in (en word daar helemaal naar de klote geslagen)
t-bag gaat de bak in
michael gaat de bak in
sucre is wrslk dood
kellerman is wrlsk dood
lincoln word vrijgesproken door kellerman (voor dat ie word afgeschoten)
mahone gaat de bak in
sara word vrijgesproken
c-note word vrijgelaten hoor je ook niks meer van
++voor de rest++
haywire pleegt zelfmoord
c-note probeerd het ook maar word tegengehouden
dat was het.. nu wachten op seizoen 3 _________________
I am just linc, linc the sink XD
ja hij had het niet egt door volgens mij... en mahone deed ook nix... maja das logisch maar voor de mensen die kijken tog niet lijkt mij.. al die mensen die erbij stonden die zagen tog dat mahone nix deed en mahone praatte haywire een beetje om zodat ie zou springen.. mss dacht ie dat ie kon vliegen ofzo.. _________________
michael wordt in ep. 22 opgepakt.. omdat hy te maken heeft met drugs.. weet niet pcies wat. of dealen is of wat dan oko.. niet dat ie zelf gebruikt hoor.. en moet dan in panama in de gevangenis Sona.. weet niet pcies voor hoelang enzo.. zal wel in seizoen 3 worden vrygelaten xD
drugs????ik heb hem gezien en het zit ietsje anders, maar mag hier misschien niet spoileren... HOERA, ZE BEGINNEN EEN WEEK EERDER WEER MET PRISON-BREAK!!! _________________ went is so hot!!!!!
michael word opgepakt omdat hij sara wil redden die eigenlijk iemand heeft vermoord(kimm) en om sara te redden uit de gevangenis.. _________________
charis zij:
naja als je aflevering 22 hebt gezien (zoals ik) dan weet je het wrslk...
naja als je het niet wilt weten lees je dus niet verder!
kimm word neergeschoten
bellick gaat de bak in (en word daar helemaal naar de klote geslagen)
t-bag gaat de bak in
michael gaat de bak in
sucre is wrslk dood
kellerman is wrlsk dood
lincoln word vrijgesproken door kellerman (voor dat ie word afgeschoten)
mahone gaat de bak in
sara word vrijgesproken
c-note word vrijgelaten hoor je ook niks meer van
++voor de rest++
haywire pleegt zelfmoord
c-note probeerd het ook maar word tegengehouden
Er moet toch wel spanning in blijfen vandat micheal de cel weer in gaat enzo, anders is het niet spannend en dus niet zo veel meer aan!
waar heb je die aflevering 22 gezien? _________________
Je kan die afleveringen ook gewoon downloaden of op internet bekyke _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Jep doe ik ook _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
OT _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
heb nu ook seizoen 2 op dvd,heb net nog ff de laatste 3 eps gekeken,waren echt zo spannend he,ben echt benieuwd naar seizoen 3... _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.